ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > SCOOTER KYMCO

Scooter Kymco Xciting-s 400i Noodoe E5


02/03/2022
Scooter Kymco Xciting-s 400i Noodoe E5

''Το νέο Xciting-S 400i Noodoe Euro 5, με όνομα που παραπέμπει σε πυραυλικό σύστημα, βάλει κατά των ανταγωνιστών του, φιλοδοξώντας να προκαλέσει έκρηξη στην κατηγορία των mega scooter και να τους αναχαιτίσει.''


Η οικογένεια των Χciting μοντέλων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003 έχοντας ως κύρια χαρακτηριστικά της, την σπορ εμφάνιση και την απολαυστική οδηγική συμπεριφορά στις στροφές. Έκτοτε η Kymco ανέβηκε δυο-δυο, τα σκαλιά της εξέλιξης και πλέον ήρθε η ώρα για την πέμπτη γενιά, με το ολοκαίνουργιο Xciting S 400i Noodoe Euro 5.   

Ο σύγχρονος δυναμικός και συνάμα κομψός σχεδιασμός του, αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό σπορ, στυλ , άνεσης και υψηλής απόδοσης. Έχει όλα τα εφόδια για να κερδίσει την καρδιά σας, όπως αναφέρει και το  επίσημο moto της εταιρίας. 

Σχεδιασμός – ποιότητα κατασκευής

Αδιαμφισβήτητα το Xciting S 400i είναι ένα πανέμορφο scooter που πρεσβεύει την σπορ φιλοσοφία της Kymco και αυτό δεν είναι μόνο προσωπική μου γνώμη, αλλά και όσων είχαν την δυνατότητα να το θαυμάσουν από κοντά. Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Στο εμπρός μέρος οι διπλοί προβολείς χωρίζονται από ένα κάθετο τμήμα πλαστικού το οποίο μετατρέπεται σε προέκταση της μούρης. Στο πίσω μέρος, η ανασηκωμένη ουρά   με το αιχμηρό πίσω φανάρι, μαρτυρούν την επιρροή από το ΑΚ, αλλά δεν αλλοιώνουν  την ξεχωριστή εικόνα που έχει το Xciting.

    


Όλα τα φωτιστικά, συμπεριλαμβανομένων και των προειδοποιητικών φλας που είναι χωνευτά στο πλαϊνό τμήμα των φέρινγκ είναι τύπου LED. Μάλιστα, το S 400i είναι το πρώτο scooter που φέρει πιστοποιημένο σύστημα φώτων ημέρας DRL. Η καθαρή εικόνα και η μοντέρνα αισθητική θα προσελκύσει αρκετούς νέους σε ηλικία αγοραστές. Η Kymco έχει κάνει τεράστια άλματα και στον τομέα της ποιότητας, τα τελευταία χρόνια και φυσικά το νέο Xciting δεν αποτελεί εξαίρεση. Η συναρμογή είναι άψογή, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά από το πάνω ράφι. Εξαιρετική και η ποιότητα της βαφής, που συμπληρώνει ιδανικά το πακέτο ποιότητας.

Άνεση – εργονομία

Οι εν γένει σπορτίβικες καταβολές του Xciting, δεν αναιρούν τις  ιδιότητες που πρεσβεύει, αποτελώντας ένα άνετο scooter που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στις καθημερινές σου διεργασίες. Ας ξεκινήσουμε από τη σέλα, η οποία είναι ναι μεν δύο επιπέδων, αλλά ο συνεπιβάτης  κάθεται σχεδόν στην ίδια ευθεία με τον οδηγό, ώστε να μην επηρεάζει την κατανομή του scooter στις στροφές. Το ενδιάμεσο μαξιλαράκι που υποστηρίζει τη μέση του αναβάτη, δεν είναι ρυθμιζόμενο, αλλά αυτός θα νιώσει ότι κουμπώνει στην ευρύχωρη περιοχή που του αναλογεί. Το ύψος της σελάς από το έδαφος χαμήλωσε, από τα 815 στα 805 χιλιοστά, σε σχέση με τον προκάτοχο και σε συνάρτηση με το πλούσιο αφρώδες, διαμορφώνουν συνθήκες άνετης πολύωρης φιλοξενίας και εύκολης πρόσβασης στο έδαφος αλλά και στο πέρασμα των ποδιών ανάμεσα από το φαρδύ τούνελ, δύο καίρια σημεία που εκτοξεύουν την χρηστικότητα στην καθημερινή χρήση.

Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, παρέχουν επιπλέον χώρο, αλλά και θύρα USB 12 Volt για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το σημαντικό νέο είναι ότι κλειδώνουν ηλεκτρομαγνητικά, όταν γυρίσεις το κλειδί της μίζας στη θέση lock. Το S400 διαθέτει premium χαρακτηριστικά που κάνουν εύκολη τη ζωή του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη  χρήση των χεριών.

   


Οι ποιοτικοί διακόπτες έρχονται απευθείας από το ΑΚ.  Στο αριστερό χειριστήριο, εκτός των φώτων, της κόρνας και του kill switch, βρίσκεται ένας διακόπτης για το ηλεκτρομαγνητικό άνοιγμα της σέλας, το παραδοσιακό άνοιγμα από το κλειδί συνεχίζει να υφίσταται, και από το δεξί χειριστήριο διαχειρίζεσαι τις επιμέρους λειτουργίες του πίνακα οργάνων. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης με smartphone, Noodoe, κάνει και εδώ την εμφάνισή της, με απίστευτα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, αλλά έχοντας μια επιπλέον σημαντική προσθήκη. Αυτή του πλοηγού GPS, ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος για δίκυκλα, χρησιμοποιεί δωρεάν του χάρτες της Tom Tom και δουλεύει άψογα, χωρίς να μπερδεύει τον οδηγό. Το βελάκι στο κέντρο της οθόνης, δείχνει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσεις, ενώ δεξιά και αριστερά, αναγράφονται οι εναπομένουσες διασταυρώσεις, αλλά και τα υπολειπόμενα μέτρα,  μέχρι την επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης. Τέλος, το πρακτικό χειρόφρενο, βοηθάει σε σύντομες στάσεις, αλλά και στην στάθμευση, ενώ οι καθρέπτες εκτός από λειτουργικοί είναι και πανέμορφοι.


Κινητήρας

Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 400 κυβικών εκατοστών, ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, που σημαίνει ότι διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του, ο μονοκύλινδρος διαθέτει διάμετρο εμβόλων 84 με διαδρομή 72, 4βάλβιδη κεφαλή και ψεκασμό EFI. Έχει βελτιωμένη απόκριση και παρόλο που η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 34 ίππων στις 7.250 σ.α.λ., η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 37.5Nm στις 5.750 σ.α.λ. Η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα και ο συμπλέκτης αυτόματος, φυγοκεντρικός. 




Το Xciting δεν διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα, όμως η ύπαρξη traction control θα ήταν καλοδεχούμενη, και για λόγους πρεστίζ έναντι του ανταγωνισμού, αλλά κυρίως για διαχείριση ολισθηρών καταστάσεων. Η κατανάλωση των 5 λίτρων κάθε 100 χιλιόμετρα προσφέρει αυτονομία περίπου 250 χιλιομέτρων, χάρη στο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων.  


Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα

Ένας ισχυρός κινητήρας απαιτεί αντίστοιχα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ώστε να  αξιοποιήσει την ισχύ του στο έπακρο. Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι, δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης.


   


Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα.

Οδηγική συμπεριφορά

To Xciting-s 400i προσφέρει στον αναβάτη ταυτόχρονη οδηγική χαρά και απόλαυση.  Και στην περίπτωση του νέου Xciting, η υλοποίηση του στόχου αυτού, είναι απόλυτα επιτυχημένη. Μπορείς άμεσα να το αντιληφθείς, αρχικά από την θέση οδήγησης και έπειτα από τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του αρκετό χώρο για να τοποθετήσει κορμό και γόνατα, ενώ οι μεγάλες πλατφόρμες θα ξεκουράσουν τα πόδια σε μεγάλες αποστάσεις. Η εκκίνηση του κινητήρα δίνεται με το γνωστό τρόπο- πάτημα φρένου και μίζας και το πρώτο που παρατηρείς είναι η απουσία κραδασμών, ακόμα και στο ρελαντί. Το τιμόνι κόβει αρκετά και το βάρος των 195 κιλών επιτρέπει γρήγορους ελιγμούς και μετατοπίσεις βάρους, χάρη στο καλοστημένο πλαίσιο που δείχνει να αντέχει, σε ό,τι διαδικασία και αν το υποβάλεις.




Στη σέλα του S 400 θα γίνεις θαμώνας στο αστικό πεδίο, αφού η ευκολία που αφήνει τα πάντα πίσω του, είναι χαρακτηριστική. Στο άνοιγμα του γκαζιού, η μετάδοση είναι άμεση, χωρίς κομπιάσματα και κραδασμούς. Οι επιταχύνσεις από φανάρι , ακόμα και με συνεπιβάτη στη σέλα, είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, ενώ ακόμα και όταν ανεβαίνουν οι στροφές, η δύναμη δεν σε εγκαταλείπει, έχοντας περιθώριο για προσπεράσεις. Η τελική των 175 χιλιομέτρων, σε ευνοϊκές συνθήκες, επιβεβαιώνει τους παραπάνω ισχυρισμούς μου. Το S 400 θα  περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στην πόλη, όμως μαζί του μπορείς να ταξιδέψεις παντού, αφού δεν υπολείπεται σε τουριστικές ανέσεις και δυνατότητες. Γνήσιο GT Scooter θα καλύψει μεγάλες αποστάσεις,  με άριστη προστασία από τον αέρα,  ενώ όταν η διαδρομή περιλαμβάνει στροφές, το Xciting στοιχειοθετεί τη δική του απολαυστική ιστορία. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά δίνουν απίστευτη σταθερότητα, πρόσφυση και μεγάλες γωνίες κλίσης, έως 42 μοίρες, μέσα στη στροφή. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές και ίσως κουράσουν σε παρατεταμένες ανωμαλίες του οδοστρώματος, όμως σε καλή άσφαλτο προσφέρουν τρομερή πληροφόρηση. Τα φρένα είναι δυνατά, με πολύ καλή αίσθηση και θα επιβραδύνουν το Xciting χωρίς προβλήματα.


Συμπέρασμα

Απαιτητική η κατηγορία των mega scooter, όπως άλλωστε είναι και το κοινό στο οποίο απευθύνεται, όμως το νέο Xciting ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά που πηγάζουν από αυτή την κατηγορία και τα ανάγει ως προτερήματά του. Το S 400 έχει φορέσει τον σπορ μανδύα της εξέλιξης και θέτει εαυτόν έναντι του σκληρού ανταγωνισμού, προτάσσοντας τη σπορ φιλοσοφία του, που αντικατοπτρίζεται από το δυνατό κινητήρα και το εξελιγμένο πλαίσιο με το άρτιο πακέτο αναρτήσεων και φρένων, αλλά και την πρωτοποριακή τεχνολογία Noodoe, με δυνατότητες διασύνδεσης με smartphone, αλλά και πλοήγηση GPS, για πρώτη φορά σε scooter. Το νέο Xciting σε βάζει στο πνεύμα του νικητή.

To Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Kymco στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Πωλήσεις-Service) και εξειδικεύεται σε βάθος για κάθε μοντέλο της, καθώς και στην παροχή εξουσιοδοτημένου service και γνήσιων εγγυημένων ανταλλακτικών της Kymco.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα από τα καινούρια scooter Kymco της κατηγορίας Euro 5, το 
Agility 16+ 125i, το People-s 125i ABS, το Agility 16+ 200i, το People-s 200i ABS, το X-Town CT300i ABS, το Downtown 350i ABS, το DT X360 ABS/TCS, το Xciting s 400i ABS/TCS, το Ak 550i  ABS κ.α. Σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570. 

Διατίθεται σε τρία χρώμα: 
Γκρι ματ, μαύρο ματ & μπλε

Τεχνικά χαρακτηριστικά
:

Κινητήρας:

Τύπος: G5-SC Υγρόψυκτος

Τροφοδοσία: ψεκασμός

Κυβισμός (cc): 400

Ισχύς: 24,9kw (34ps)/7250rpm 

Ροπή: 37.5Nm/5750rpm

Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI

Εκκίνηση: Μίζα 

Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 12,5

Μετάδοση:

Τύπος: Συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα

Συμπλέκτης: Αυτόματος φυγοκεκτρικός

Πλαίσιο:

Μεταξόνιο (mm): 1570

Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 2190/799/1344~1433

Υψος σέλας (mm): 805

Βάρος (kgr): 195

Φρένα:

Εμπρός / πίσω: 2 Δισκόφρενα & ABS / Δισκόφενο & ABS

Ελαστικά εμπρός: 120/70-15 TL

Πίσω: 150/70-14 TL





« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG