ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > SCOOTER KYMCO

Scooter Kymco Downtown 350i Noodoe E5


28/02/2022
Scooter Kymco Downtown 350i Noodoe E5

''Το γνωστό για τις αρετές του KYMCO Downtown 350i Noodoe Euro 5 πλέον αποκτά και traction control, ως μια σημαντική προσθήκη ενεργητικής ασφάλειας για τις καθημερινές διαδρομές στους απανταχού κακοτράχαλους δρόμους.''


Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι ραγδαία. Πριν 10 χρόνια, ένα σύστημα traction control εξόπλιζε μόνο πολύ ακριβές supersport μοτοσυκλέτες, ενώ σήμερα ακόμα και καθημερινά οχήματα επωφελούνται από αυτό. Τις εξελίξεις των καιρών, αλλά και τις απαιτήσεις των αναβατών της, άκουσε η KYMCO εξοπλίζοντας το Downtown 350i Noodoe με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.

Εμφάνιση  - ποιότητα

Χωρίς αλλαγές συνεχίζει σε εμφανισιακό επίπεδο το Downtown 350i και για το 2020. Η ριζική, επιθετική σχεδιαστική ανανέωση του 2016 παραμένει ακόμα «φρέσκια», αποπνέοντας δυναμισμό και θυμίζοντας σπορ μοντέλο. Ιδιαίτερα οι εμπρός, τύπου «angel eye» προβολείς υπογραμμίζουν αυτή την ταυτότητα, ενώ τα LED σε φώτα ημέρας, πίσω φώτα και εμπρός φλας προσδίδουν την απαραίτητη σύγχρονη νότα. Τεθλασμένες γραμμές, προσοχή στην λεπτομέρεια και λογότυπα με έντονη εμφάνιση δίνουν την δική τους νότα στο μοντέλο, ενώ πλέον ένα ασημί γυαλιστερό αυτοκόλλητο με τα γράμματα TCS (Traction Control System) βρίσκεται στο εμπρός φτερό δηλώνοντας την παρουσία του συστήματος.

  


Ποιοτικά η κατασκευή στέκεται για άλλη μια φορά στα ιδιαίτερα υψηλά στάνταρ που εφαρμόζει η KYMCO και ικανοποιεί τις προσδοκίες, δεδομένου και του premium ύφους του. Όπως και στο «περσινό» μοντέλο, τα υλικά είναι προσεκτικά επιλεγμένα με τεράστια προσοχή να έχει δοθεί στην προσεκτική συναρμολόγηση ενώ αν γίνουμε αυστηροί, θα θέλαμε ένα καλύτερης ποιότητας καπάκι στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ στην ποδιά, το οποίο είναι από λεπτό πλαστικό.

Άνεση – εργονομία

H εξαιρετική άνεση αλλά και τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας, εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το Downtown 350i και στην νέα του έκδοση. Η μεγάλη σε διαστάσεις και αρκετά μαλακή σέλα παραμένει ίδια, αγκαλιάζοντας το σώμα του αναβάτη και προσφέροντας ονειρικά επίπεδα άνεσης. Σε συνδυασμό με το τοποθετημένο στο ύψος του στήθους τιμόνι, την μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά ποδιά, ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter». Ως αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες είναι αξιοσημείωτα καλή, πράγμα που το διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στον άστατο καιρό της περιόδου της δοκιμής. O αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει τα πόδια του σε 2 θέσεις: Οριζόντια, στο πάτωμα ή εμπρός, στο εσωτερικό της ποδιάς, με την δεύτερη θέση να βολεύει καλύτερα τα πιο κοντά άτομα λόγω της μικρής σχετικά απόστασης από την σέλα. Ο συνεπιβάτης για μια ακόμη φορά είναι εξαιρετικά άνετος, με την μεγάλη πίσω σέλα να πλαισιώνεται από τεράστιες χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.


  

Στον πίνακα οργάνων κυριαρχεί η κυκλική οθόνη του Noodoe, ανάμεσα στο αναλογικό ταχύμετρο αριστερά και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, δεξιά. Στα χειριστήρια, έχει προστεθεί το διακριτικό μπουτόν απενεργοποίησης του traction control,  στο αριστερό χέρι του αναβάτη, με το οποίο ο τελευταίος μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα. Τα ντουλαπάκια της ποδιάς παραμένουν χωρίς δυνατότητα κλειδώματος, οπότε χρησιμεύουν για προσωρινή αποθήκευση αντικειμένων που θα χρειαστείτε άμεσα όσο οδηγείτε, ενώ το αριστερό φέρει θύρα USB για παροχή ρεύματος. Όμοιος παραμένει και ο χώρος κάτω από την σέλα: Φωτιζόμενος και με όγκο 40 λίτρα σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις, ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2 κράνη, κατά προτίμηση 1 jet και ένα full face ή 2 κλειστού τύπου, αν το ένα είναι μικρό ώστε να τοποθετηθεί στην εμπρός θέση. Κατά τα άλλα, το φάρδος του χώρου θα επιτρέψει την μεταφορά αρκετών αντικειμένων αντίστοιχων διαστάσεων.

Noodoe


Η πλατφόρμα πολυμέσων Noodoe της KYMCO συνδυάζει πολλαπλές λειτουργίες σε συνδυασμό με το Smartphone του αναβάτη. Η σύνδεση κινητού τηλεφώνου και Scooter γίνεται μέσω Bluetooth και μέσα από την ειδική κυκλική του οθόνη, ο αναβάτης απολαμβάνει τις εξής δυνατότητες:

 - Πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο, μέσα από τους χάρτες της Tom Tom


 - Πληροφορίες καιρού και πρόγνωση


 - Custom σχέδιο ταχυμέτρου ή ρολογιού, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη


 - Ειδοποιήσεις κινητού τηλεφώνου, όπως π.χ. κλήσεις, μηνύματα, κοινωνικά δίκτυα κλπ. όταν το scooter δεν κινείται


 - Λειτουργία εύρεσης του scooter με δεδομένα από το GPS


 - Φωτισμός καλωσορίσματος για ευκολότερο εντοπισμό του scooter σε χώρους στάθμευσης


Κινητήρας

Ο G5-SC κινητήρας του Downtown 350i είναι μια πολύ σύγχρονη μονάδα που έχει σχεδιαστεί με στόχο την χαμηλή κατανάλωση και την υψηλή ισχύ. Η απόδοση του ανέρχεται περίπου στους 29 ίππους και τα 3,1 kgm ροπής, με το traction control να εποπτεύει πλέον την έξοδο της ισχύος όταν η άσφαλτος απέχει από το ιδανικό. Ο κινητήρας φέρει νέας σχεδίασης συστήματα λίπανσης και ψύξης, ενώ ο νέος στρόφαλος αναπτύχθηκε για υψηλή αντοχή αλλά παράλληλα και για να πετύχει χαμηλό βάρος και κραδασμούς. Η μετάδοση CVT επίσης επωφελείται από νέο σχεδιασμό και υψηλής αντοχής υλικά για καλύτερη απόδοση, ενώ το μοτέρ φέρει και αυτόματο αποσυμπιεστή για ευκολότερη εκκίνησης. Τα διθυραμβικά σχόλια που είχαμε κάνει δοκιμάζοντας το μοντέλο πέρσι, για τον τρόπο λειτουργίας και τις επιδόσεις του κινητήρα, παραμένουν και θα το διαβάσετε και παρακάτω. Σε παρόμοια επίπεδα παραμένει και η κατανάλωση, η οποία ανέρχεται περίπου στα 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο.


Πλαίσιο- αναρτήσεις – φρένα

Το Downtown 350i χτίζεται πάνω σε ένα ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής κατασκευής, το οποίο σχεδιάστηκε να παρέχει υψηλά επίπεδα ακαμψίας και σταθερότητα στο δρόμο υπογραμμίζοντας τον GT χαρακτήρα του Downtown. Με το πλαίσιο συνεργάζεται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι στο εμπρός μέρος και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία προσφέρουν ρύθμιση προφόρτισης. Tην πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι, με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων εμπρός και πίσω αντίστοιχα αλλά και την συνδρομή του ABS. Όπως η έκδοση Noodoe χωρίς το Traction Control, έτσι και το TCS μοντέλο εξοπλίζεται με τα ελαστικά Metzeler Feelfree.



Οδηγική συμπεριφορά

Με τα «μεγάλα νέα» για το Downtown 350i να είναι ουσιαστικά η προσθήκη του Traction Control, επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε την οδηγική μας εμπειρία από αυτό το σημείο. Το Traction λοιπόν είναι ένα σύστημα που λειτουργεί αρκετά καλά στην περίπτωση του Downtown και η ρύθμιση του αποδεικνύεται σωστή για την περίσταση. Οι 29 ζωηρότατοι ίπποι του G5 είναι ικανοί να «σπάσουν» την πρόσφυση του πίσω ελαστικού πολύ εύκολα σε ένα κακό οδόστρωμα ή σε ολισθηρές συνθήκες και αυτό δεν είναι κάτι που απαραίτητα θέλεις, όταν οδηγείς ένα GT Scooter. Το traction control ανιχνεύει εύκολα και γρήγορα τάσεις ολίσθησης και επεμβαίνει αμέσως, ίσως αρκετά έντονα κατά περίπτωση αλλά ποτέ απότομα. Φυσικά η δυνατότητα απενεργοποίησης του παραμένει για όποιον το επιθυμεί.

Κατά τα άλλα, το Downtown εξακολουθεί να παρουσιάζει μια premium οδηγική ταυτότητα, με σπορ στοιχεία στην συμπεριφορά του. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται πολύ ψηλά και η γεωμετρία του μοντέλου ωφελεί την σταθερότητα στο δρόμο. Οι αναρτήσεις λειτουργούν αρκετά καλά σε γενικές γραμμές «εξομαλύνοντας»
  τις οδικές ανωμαλίες  χωρίς δράματα. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ίσως σας φανούν σκληρά, αλλά μην διστάσετε να ψαχτείτε με την ρύθμιση της προφόρτισης καθώς κάνει θαύματα. Έτσι κάναμε και εμείς, επιλέγοντας μια πιο μαλακή «σκάλα» και η συμπεριφορά του Downtown μεταμορφώθηκε προς το καλύτερο και το ανετότερο.

To
 Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Kymco 
στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Πωλήσεις-Service) και εξειδικεύεται σε βάθος για κάθε μοντέλο της, καθώς και στην παροχή εξουσιοδοτημένου service και γνήσιων εγγυημένων ανταλλακτικών της Kymco.


Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα από τα καινούρια scooter Kymco της κατηγορίας Euro 5, το Agility 16+ 125i, το People-s 125i ABS, το Agility 16+ 200i, το People-s 200i ABS, το X-Town CT300i ABS, το Downtown 350i ABS, το DT X360 ABS/TCS, το Xciting s 400i ABS/TCS, το Ak 550i  ABS κ.α. Σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Διατίθεται σε δύο χρώματα: 
Μπλε ματ & γκρι ματ

Κινητήρας:

Τύπος: G5-SC Υγρόψυκτος 


Τροφοδοσία: ψεκασμός


Κυβισμός (cc):   321


Ισχύς: 20,8kw (28,3ps)/7500rpm


Ροπή: 30Nm/5750rpm


Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI


Εκκίνηση: Μίζα


Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 12,5


Μετάδοση:

Τύπος: Συνεχώς μεταβαλλόμενη με ιμάντα


Συμπλέκτης: Αυτόματος φυγοκεκτρικός


Πλαίσιο:

Μεταξόνιο (mm): 1553


Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 2250/780/1310


Υψος σέλας (mm): 770


Βάρος (kgr): 179


Φρένα:

Εμπρός / πίσω: Δισκόφρενο & ABS / Δισκόφενο & ABS


Ελαστικά εμπρός: 120/80-14 TL


Πίσω: 150/70-13 TL



« Επιστροφή




Έχετε δει πρόσφατα
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG