ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > SCOOTER KYMCO

Scooter Kymco AK 550i Noodoe E5


01/03/2022
Scooter Kymco AK 550i Noodoe E5
 «Πολύ μελάνι» έχει σπαταληθεί για χάρη του νέου mega scooter της Kymco και δικαίως, αν κρίνουμε από το τελικό προϊόν, αφού το Kymco AK550i Noodoe Euro 5 ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες της κορυφαίας κατηγορίας του χώρου.


Η τεχνογνωσία της Kymco αυξήθηκε και από την εμπλοκή της με την BMW, κατασκευάζοντας δικύλινδρους κινητήρες για λογαριασμό του Βαυαρού κατασκευαστή. Κάτι που δεν γνωρίζει ο πολύς κόσμος είναι ότι το project της δημιουργίας ενός δικύλινδρου κινητήρα 550cc ξεκίνησε για την Kymco οκτώ χρόνια πριν.

Στον δρόμο

Λίγη παραπάνω δύναμη και τράβηγμα χρειάζεται για να κατέβει το ΑΚ από το κεντρικό σταντ. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο χαμηλά σε σπορ θέση, όπως και τα άκρα του, έτσι ώστε να πέφτει λίγο βάρος στους καρπούς του αναβάτη. Οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες για να διαλέγει ο καθένας τη θέση που του ταιριάζει, το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 785mm, η σέλα αρκετά σκληρή, με τη θέση οδήγησης «πάνω» και όχι «μέσα». Τιμόνι και καθρέπτες βρίσκονται σε οριακά κατάλληλο ύψος, έτσι ώστε να μη δυσκολεύεσαι όταν κινείσαι ανάμεσα στα ακινητοποιημένα οχήματα. Η ακτίνα στροφής είναι εντυπωσιακά μικρή για 15άρη μπροστινό τροχό, το μήκος και τον όγκο του ΑΚ, ενθαρρύνοντάς σε να επιχειρείς δύσκολους ελιγμούς εκεί που δεν το φανταζόσουν.

   

Η μεγάλη σέλα και τα μακριά σε μήκος μαρσπιέ δίνουν τη δυνατότητα να μετακινήσεις κορμό και πόδια σε διάφορες θέσεις και συνδυασμούς, βρίσκοντας αυτό που σου ταιριάζει. Η θέα που απολαμβάνεις πάνω από τη σέλα του ΑΚ σε παροτρύνει να αρχίσεις να δίνεις τους πρώτους θετικούς πόντους. Φινίρισμα και συναρμογή πλαστικών κομματιών είναι έτσι όπως πρέπει και μαζί τους πηγαίνει η σχεδίαση των επιμέρους τμημάτων. Με τη χρησιμοποίηση διαφορετικής υφής, υλικού και χρωμάτων στα πλαστικά έχει δημιουργηθεί ένα πολύ δεμένο και καλαίσθητο σύνολο. Τα όργανα είναι πολύ όμορφα επίσης, με τη διαφορά ότι η ζελατίνα τους είναι στραμμένη σε γωνία που φέρνει αντανακλάσεις, δυσχεραίνοντας την ανάγνωση των ενδείξεων τις ηλιόλουστες μέρες. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο φωτισμός τους είναι εντυπωσιακός.

Η προστασία από τον αέρα είναι πολύ καλή στο κάτω μέρος της ποδιάς και ικανοποιητική στο πάνω μέρος του σώματος του αναβάτη, επειδή για λόγους μικρότερης μετωπικής επιφάνειας και σπορ προσανατολισμού η ζελατίνα είναι στενή, αφήνοντας τους ώμους ενός οδηγού άνω του 1.80m εκτεθειμένους. Η εν λόγω ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, για χρήση πόλης ή αυτοκινητοδρόμου, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Για χρήση σε μεγάλες διαδρομές προτείνουμε την αντικατάστασή της με μια μεγαλύτερη. Φτάνοντας σε δρόμο με στροφές, το ΑΚ σε πιάνει από το χέρι και σου δείχνει τις​ μεγάλες του δυνατότητες στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, που ξεφεύγουν από αυτά που ξέραμε μέχρι στιγμής (για scooter).

''Σε οδική συμπεριφορά, ανάρτηση και φρένα, απλά δεν έχει αντίπαλο.''

Σίγουρα πρόκειται για το καλύτερο κράτημα που έχουμε συναντήσει ποτέ (σε scooter), με το εξαιρετικό θηριωδών διαστάσεων (ειδικά στην περιοχή του λαιμού) περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο να επιδεικνύει εξαιρετικά χαρακτηριστικά σταθερότητας. Το πλαίσιο αυτό -για την κατασκευή του οποίου η Kymco δημιούργησε ειδικό παράρτημα μέσα στο εργοστάσιο- απαιτεί για να ολοκληρωθεί τέσσερις διαφορετικές τεχνικές. Ζυγίζει μόλις 13.5 κιλά και με την ακαμψία και τη σωστή κατανομή βάρους ανά τροχό (στο 50%-50%) κάνει το σύνολο ενιαίο στις αλλαγές πορείας και προσφέρει άριστη οδική συμπεριφορά. Παρόλο που το μεταξόνιο είναι τεράστιο, στην είσοδο της στροφής το ΑΚ δεν θα διστάσει να ρίξει εύκολα το βάρος του στο εσωτερικό της και μετά να διατηρήσει με σιγουριά την πορεία του. Το 550 ευνοείται και από την καλή απόσταση από το έδαφος που διαθέτει, η οποία και του επιτρέπει να παίρνει μεγάλες κλίσεις στις στροφές χωρίς πρόβλημα.


Οι πιο κλειστές στροφές δυσκολεύουν το ΑΚ, που είναι μακρύ και πολλές φορές θέλει δεύτερη προσπάθεια για να πετύχεις την ιδανική γραμμή, παρότι το κέντρο βάρους είναι χαμηλά. Φυσικά σε όλα τα παραπάνω συντελούν ευεργετικά και οι πολύ προσεγμένες και αποδοτικές αναρτήσεις. Το ανάποδο πιρούνι με τα καλάμια διαμέτρου 41mm εκτός από άκαμπτο και καθαρά μοτοσυκλετιστικό (με πάνω και κάτω πλάκα) που είναι, έχει και καλή διαδρομή στα 120mm. Προσφέρει έτσι μια πρωτόγνωρη ακαμψία και ακρίβεια στην κατευθυντικότητα του συνόλου, χωρίς να στερεί την παρεχόμενη άνεση. Το πιρούνι, μαζί με το σχεδόν οριζόντια και έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, που δίνει διαδρομή τροχού 48mm, συνεργαζόμενο με ένα υπέροχης κατασκευής αλουμινένιο ψαλίδι, δημιουργεί ένα ζευγάρι αναρτήσεων που σε κάνει να παραμιλάς. Καθώς περνάς πάνω από κακοτεχνίες, ανωμαλίες του δρόμου, λακκούβες, τρύπες, ραφές, φρεάτια κ.λπ., πιάνεις τον εαυτό σου να επαναλαμβάνει «δεν είναι δυνατόν να είμαι πάνω σε scooter, τι αναρτήσεις είναι αυτές!»…

Γκάζι και ήχος

Πώς είναι δυνατόν να μεταφέρεται μέσω του ήχου της εξάτμισης η ρώμη και η δύναμη ενός κινητήρα; Και όμως είναι, καθόσον αυτό ακριβώς ήθελαν να πετύχουν οι μηχανικοί της Kymco: τον βαθύ και απολαυστικό βρυχηθμό που νομίζεις ότι βγαίνει από τα σπλάχνα του V-2, συγγνώμη του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα. Είναι ο χρονισμός της ανάφλεξης στις 270 μοίρες (πιστόνια offset) που κάνει τον εν σειρά να αποδίδει και να ακούγεται σαν δικύλινδρος. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ήσυχος, απαλλαγμένος από μηχανικούς θορύβους και βελούδινος στη λειτουργία του. Διαθέτει μάλιστα δύο προγράμματα απόδοσης, ένα ήπιο και ένα ανοικτό. Το πρώτο θα χρησιμοποιηθεί σε περιπτώσεις μειωμένης πρόσφυσης ή βροχής, προσφέροντας πιο προοδευτική απόδοση ιπποδύναμης και φέρνοντας συμπαθητικά σκασίματα από την εξάτμιση στο κλείσιμο του γκαζιού.


Επιλέγοντας το πρόγραμμα της πλήρους απόδοσης, στο άνοιγμα του γκαζιού το ΑΚ τινάζεται προς τα εμπρός χωρίς να χάνει χρόνο, με πολύ μικρό πατινάρισμα από συμπλέκτη και φυγοκεντρική μετάδοση. Μαζί με τα υπόλοιπα καλά στοιχεία του, η άριστη απόκριση στο γκάζι είναι ένα χαρακτηριστικό του κινητήρα που θα τον κατατάξει στους εξαιρετικούς του χώρου. Το άρπαγμα στο γύρισμα του γκαζιού είναι διαρκές, νομίζεις ότι δεν τελειώνει ποτέ, με τη δυνατή ώθηση και στα 50, στα 70, στα 100 και στα 140 km/h να είναι παρούσα, πρόθυμη και ζωντανή. Η καλή περιοχή απόδοσης πάντως είναι τα 50-120 km/h, που είναι και η χρησιμότερη μέσα και γύρω από την πόλη. Το γρανάζι της τελικής μετάδοσης βρίσκεται πάνω στον άξονα έδρασης του ψαλιδιού και με τον τρόπο αυτόν δεν επηρεάζει-επιβαρύνει με άχρηστες δυνάμεις (ανεβοκατεβάσματα) την οπίσθια ανάρτηση. Για τη μεταφορά της δύναμης από το στρόφαλο υπάρχει υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση CVT (θεωρητικά άπειρων σχέσεων) και δευτερεύουσα μετάδοση με ιμάντα.


Στην αρχή δεν το πιστεύεις και λες: «δεν υπάρχει περίπτωση, κάπου θα κρεμάσει η απόδοση, κάπου θα κάνει τρύπα», είναι όμως τόσο γεμάτη και ροπάτη που δεν σε απογοητεύει, με την τελική που είδαμε στο ψηφιακό κοντέρ να φτάνει τα 183 km/h (172 km/h πραγματικά). Έτσι μεταφράζονται οι 51 ίπποι που ανακοινώνει το εργοστάσιο στις 7.500 rpm, για ένα συνολικό βάρος 230 κιλών, με το ΑΚ πλήρες υγρών.

Σημειώστε ότι η κατανάλωση σε γρήγορη οδήγηση έφτασε τα 4,9Lt/100km και αυτονομία 295 χιλιομέτρων, ενώ με ήπια οδήγηση τα 4,6Lt/100km και αυτονομία 315 χιλιομέτρων. Σίγουρα μια καλή επίδοση για δικύλινδρο κινητήρα τέτοιας απόδοσης. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (Metzeler Feelfree με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω) διαπρέπουν σε όλες τις περιπτώσεις, αν και σε άσφαλτο με χαμηλή πρόσφυση εκπέμπουν ένα χαρακτηριστικό σφύριγμα. Χαμηλή πρόσφυση, υψηλή πρόσφυση, μεγάλους και μικρούς συντελεστές τριβής καλείται να αντιμετωπίσει το πολύ καλό δικάναλο ABS 9.1 της Bosch. Άψογη η λειτουργία του και μόνο σε άσφαλτο ελληνικών προδιαγραφών θα δείξει μια ευαισθησία στον πίσω τροχό και σε χαμηλές ταχύτητες.


Μπροστά, οι δύο δίσκοι της Brembo με τις ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες (που χρησιμοποιούν και οι μεγάλες superbike των Aprilia και ΒΜW) έχουν πολύ καλή αίσθηση, δύναμη και προοδευτικότητα, μελετημένα μετά το 1/3 της διαδρομής της μανέτας προκειμένου να ελέγξουν τα 230 κιλά του συνόλου. Το πετυχαίνουν με τον καλύτερο τρόπο, ακόμα και από τα 150-160 km/h, κάνοντας τον αναβάτη να αισθάνεται ασφαλής ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες. Το ABS των μπροστινών δίσκων είναι όσο πρέπει παρεμβατικό, επιτρέποντας στον αναβάτη να πετύχει μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης χωρίς τον κίνδυνο του μπλοκαρίσματος. Το μπροστινό σύστημα και η δύναμη των φρένων είναι που δημιουργούν μια περίσσια αίσθηση ασφάλειας στον αναβάτη, αφού οι αντιδράσεις τους είναι προβλέψιμες, επανατροφοδοτώντας τον με σημαντικές πληροφορίες.

Το σύστημα Noodoe 

Πολύ ενδιαφέρουσα είναι η ολοκληρωμένη πληροφόρηση και διασκέδαση μαζί (infotainment το λένε) που προσφέρει το κεντρικό όργανο Noodoe, που είναι ευανάγνωστο και εύκολο στη χρήση από κουμπί στο δεξί άκρο του τιμονιού. Το καινοτομικό Noodoe είναι ακόμη ένα μεγάλο πλεονέκτημα του ΑΚ. Πρόκειται για τη στρογγυλή οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο των οργάνων, συνδέεται μέσω Bluetooth με το κινητό του αναβάτη και προσφέρει πλήθος πληροφοριών μέσω του αντίστοιχου app. Το Noodoe θα σε κάνει να το αγαπήσεις και έπειτα… να εξαρτηθείς απόλυτα από αυτό. Μπορεί να εμφανίσει μηνύματα, κλήσεις και τις ειδοποιήσεις του Facebook, GPS και άλλα.


Συμπέρασμα

Όμορφο, γρήγορο και ασφαλές. Με κινητήρα, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και εργονομία που δεν απέχουν από το να χαρακτηριστούν κορυφαία, αν ικανοποιεί κάποιους θα πούμε ότι το Kymco ΑΚ550 συμπεριφέρεται τόσο καλά όσο μια μοτοσυκλέτα. Υπάρχει και άλλη μία παράμετρος που δεν πρέπει να παραβλέψουμε. Είναι μεγάλη η σημασία ενός μοντέλου σαν το ΑΚ, αφού κοντράρει δυναμικά το κατεστημένο των «καλών κατασκευών», που μέχρι σήμερα προέρχονταν υποχρεωτικά είτε από την Ιαπωνία είτε από την Ευρώπη. Ο κόσμος αλλάζει και η Kymco από την Ταϊβάν χαράζει πάνω του καινούργιους δρόμους. Οι οποίοι (δρόμοι) γίνονται πιο προσιτοί για περισσότερους οπαδούς της κατηγορίας.

''Με το σύστημα Noodoe είσαι πάντα διαδικτυωμένος!''


To Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Kymco στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Πωλήσεις-Service) και εξειδικεύεται σε βάθος για κάθε μοντέλο της, καθώς και στην παροχή εξουσιοδοτημένου service και γνήσιων εγγυημένων ανταλλακτικών της Kymco.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα από τα καινούρια scooter Kymco της κατηγορίας Euro 5, το 
Agility 16+ 125i, το People-s 125i ABS, το Agility 16+ 200i, το People-s 200i ABS, το X-Town CT300i ABS, το Downtown 350i ABS, το DT X360 ABS/TCS, το Xciting s 400i ABS/TCS, το Ak 550i  ABS κ.α. Σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Διατίθεται σε χρώμα μαύρο ματ

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας:

Τύπος: 4-χρονος
 
Τροφοδοσία: ψεκασμός

Κυβισμός (cc): 550

Ισχύς: Sport Mode: 37,5kw (51ps)/7500rpm / Rain Mode: 29,2kw (39,71ps)/7500rpm

Ροπή: 51,9Nm/5750rpm

Εκπομπές CO2: 105g/km

Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική CDI

Λίπανση: ξηρό κάρτερ

Εκκίνηση: Μίζα 

Ρεζερβουάρ βενζίνης (Lt): 15

Μετάδοση:

Τύπος: CVT

Συμπλέκτης: Υγρός

Πλαίσιο (Αλουμινίου Διαιρούμενο):

Μεταξόνιο (mm): 1580

Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 2220/795/1450
 
Υψος σέλας (mm): 785

Βάρος (kgr): 230

Φρένα:


Εμπρός / πίσω: Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο 270mm με 4-πίστονες δαγκάνες BREMBO & ABS / Υδραυλικό μονό δισκόφρενο 260mm & ABS
 
Ελαστικά εμπρός: 120/70R15 TL METZELER
 
Πίσω: 160/60R15 TL METZELER

Αναρτήσεις:

Εμπρός/πίσω: Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm / Διαιρούμενο ψαλίδι αλουμινίου με οριζόντιο αμορτισέρ





« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG