ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli TRK 502


06/04/2021
Μηχανή Benelli TRK 502

Η Benelli έχει εμπειρία πάνω από 100 χρόνια στην κατασκευή μοτοσυκλετών, αλλά με τη μακροχρόνια κρίση των προηγούμενων ετών σε συνδυασμό με τις συνεχείς αλλαγές ιδιοκτησίας, έμεινε πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η ιταλική εταιρεία έκανε ένα γενναίο restart, μπαίνοντας αρχικά στην αγορά των scooter και των μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού στη συνέχεια. Το TRK 502 είναι μια μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλέτα, που έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μοτοσυκλετών που οδηγούνται με δίπλωμα Α2.

Σχεδιασμός

Αντικρίζοντας το TRK βλέπουμε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοντέρνα σχεδίαση. Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια περιπετειώδη εμφάνιση, που δείχνει ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Τεχνολογίας LED είναι τα φώτα θέσης, το πίσω φωτιστικό σώμα αλλά και τα φλας. Οι τροχοί είναι αλουμινίου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Pirelli Angel διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω. Όμορφη λεπτομέρεια είναι ο λασπωτήρας του πίσω τροχού που εδράζεται στο ψαλίδι.



Η ποιότητα των πλαστικών είναι σε καλό επίπεδο, αν αναλογιστούμε την τιμή του μοντέλου και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή, χωρίς να υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά δεν παρουσιάζουν τριγμούς. Σε κάποια σημεία της μοτοσυκλέτας είναι ορατές οι βίδες και τα παξιμάδια, που συγκρατούν στη θέση τους διάφορα εξαρτήματα, όπως τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Οι διαθέσιμες χρωματικές επιλογές είναι τρείς: λευκό, μπλε και γκρι.

Κινητήρας

Υπεύθυνος για την κίνηση του TRK είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του είναι 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Είναι υπέρ του δέοντος φιλικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα και η ομαλή παροχή δύναμης γίνεται άμεσα αντιληπτή. Ο ήχος της εξάτμισης δεν προδίδει τα κυβικά του και η έντασή του είναι χαμηλή. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι κατάλληλος για κάποιον αρχάριο αναβάτη που πιθανόν, αυτή να είναι η πρώτη του μοτοσυκλέτα.



 
 

Συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με κοντή κλιμάκωση για να αντισταθμίζεται η χαμηλή απόδοση του κινητήρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δουλεύει σε υψηλές στροφές, χωρίς όμως να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες βενζίνης. Μια πιο μακριά overdrive 6η σχέση, θα έκανε τα ταξίδια πιο ήσυχα και ξεκούραστα για κινητήρα και αναβάτη. Πάντως, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αθόρυβα και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια με τη βοήθεια του ελαφρύ υγρού συμπλέκτη.

Άνεση


Ανεβαίνοντας στη σέλα του, εντυπωσιάζει με το πόσο φιλόξενο είναι. Η σέλα είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες, ενώ η μικρή της απόσταση από το έδαφος, 815 χιλιοστά, σημαίνει ότι ακόμα και αναβάτες χαμηλού αναστήματος, μπορούν να πατήσουν γερά στο έδαφος και να μανουβράρουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα. Η ζελατίνα του φαίρινγκ δεν ρυθμίζεται, αλλά είναι ψηλή και παρέχει καλή κάλυψη από τον αέρα, ενώ διαθέτει μικρά έξτρα τμήματα στα πλαϊνά της, που στέλνουν τον αέρα μακριά από το σώμα του αναβάτη. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν και οι χούφτες, που ενισχύουν την περιπετειώδη εμφάνιση και προστατεύουν τα χέρια.



 

Ο πίνακας των οργάνων αποτελείται από ένα αναλογικό στροφόμετρο αριστερά και μια ευανάγνωστη ψηφιακή οθόνη δεξιά, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Στην αριστερή μεριά του φαίρινγκ υπάρχει και θύρα USB για την φόρτιση συσκευών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι βάσεις για τις βαλίτσες, αλλά και τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα, τα οποία όμως προεξέχουν αρκετά από της δύο πλευρές της μοτοσυκλέτας.



 


Αναρτήσεις – φρένα

Το πλαίσιο είναι ένα άκαμπτο ατσάλινο χωροδικτύωμα, που συνεργάζεται με ένα ιδιαίτερης σχεδίασης ατσάλινο ψαλίδι. Θα θέλαμε να έχει γίνει λίγο πιο προσεκτική δουλειά στο φινίρισμα των κολλήσεων για να μην είναι τόσο εμφανείς. Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ένα εντυπωσιακό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός με διάμετρο 50 χιλιοστά που δίνει διαδρομή 145 χιλιοστά και ένα πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, επίσης με διαδρομή 145 χιλιοστά. Για την επιβράδυνση του TRK έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι εμπρός 320 χιλιοστών με 4πίστονη δαγκάνα και ένας 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει, φυσικά, στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί από ένα κουμπί στην αριστερή μεριά του τιμονιού. Το βάρος της είναι 210 κιλά πλήρης υγρών.



Φωτογραφίες εν δράσει


     


Συμπέρασμα


Η απόφαση της Benelli να βγάλει σε παραγωγή μια μοτοσυκλέτα, που οδηγείται με δίπλωμα Α2 σε τόσο ανταγωνιστική τιμή, μπορεί να είναι καθοριστική για την πορεία της εταιρείας. Το «value for money» ταιριάζει γάντι στο TRK, καθώς προσφέρει πολλά τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο και οδικής απόλαυσης σε προσιτή τιμή. Θα μπορούσε άνετα να είναι η μοτοσυκλέτα, που θα εισάγει τον νέο αναβάτη στον κόσμο των δυο τροχών.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του TRK 502, θα βρείτε την αδερφική έκδοση σε on-off το TRK 502Χ, το γλαμουράτο Leoncino, το ΒΝ 251S, το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.


Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης EURO 5 2021 (με ΦΠΑ):  6.700€

Χρώματα: Μπλε, Λευκό, Γκρι

ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:

Κινητήρας:

Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους

Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 46,0 Nm (4,6 kgm)  @ 6000 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 5

EFI
: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα


Πλαίσιο:


Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω:  Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός: 145 mm

Διαδρομή πίσω: 45 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 120/70-ZR17

Πίσω ελαστικό: 160/60-ZR17

Διαστάσεις:

Συνολικό μήκος: 2.180 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 912 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.465 χιλ.

Ύψος σέλας: 835 χιλ.

Μεταξόνιo: 1.535 χιλ.

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 230 χιλ.

Βάρος (πλήρες υγρών): 235 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 20,0 L + 3,0 L

 

 

 



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG