ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli TRK 502 X


04/03/2021
Μηχανή Benelli TRK 502 X

Όταν μιλάμε για το Benelli TRK 502 X (EURO 5, 21’), τότε ευσυνείδητα μας έρχεται στο μυαλό ως μια μοτοσυκλέτα on/off καλά σχεδιασμένη, η οποία σε σαγηνεύει με την μοναδική εξωτερική του εμφάνιση και τις εξαιρετικές επιδόσεις της σε ασφάλτινες και χωμάτινες επιφάνειες. Η εν λόγω μηχανή έχει επίσης μεγάλες δυνατότητες φόρτωσης αποσκευών (τοποθέτηση βαλίτσας στο πίσω & πλαϊνό μέρος) για μεγάλα ταξίδια. Το Benelli TRK 502 X είναι μια εξαιρετικά επιβλητική μοτοσυκλέτα, με χαρακτήρα και σχεδιασμό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού που κυκλοφορούν στην αγορά.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι συγκεκριμένα, αλλά έχει ό,τι χρειάζεται για να προσφέρει ευελιξία. Ηλεκτρονικός ψεκασμός, αποσπώμενα φρένα ABS ,σύστημα πέδησης CBS, ρυθμιζόμενη και ανεστραμμένη ανάρτηση μακράς διαδρομής, μεγάλη απόσταση από το έδαφος , άνεση για τους επιβάτες και αρκετή φινέτσα για να κλέβει χαμόγελα και να προκαλεί φθόνο.


 

Εταιρικά χαρακτηριστικά

Όποιος είναι οπαδός του ταξιδιού και της περιπέτειας τότε θα βρει στον ''πρωταγωνιστή''  μας,  μια εξαιρετική επιλογή για να απολαύσει τις εξορμήσεις του στο έπακρο.

Αν και δεν έχει εντυπωσιακά στοιχεία ισχύος και είναι λίγο πάνω από τα 300cc και 400cc στην αγορά, έχει το συν στο μέγεθος, τη ροπή και την άνεση. Αυτό όχι μόνο το καθιστά πιο κατάλληλο για ταξίδια με συνεπιβάτη και αποσκευές, αλλά και πιο ελκυστική πρόταση όσον αφορά τον εξοπλισμό και την τιμή.

Η εταιρεία Benelli, ανήκει στον κινεζικό όμιλο Qianjiang, ο οποίος αγόρασε το εμβληματικό ιταλικό εμπορικό σήμα το 2005 και κατασκευάζει περισσότερες από ένα εκατομμύριο μοτοσικλέτες ετησίως στην ασιατική ήπειρο. Αξίζει να διευκρινιστεί ότι όλα τα προϊόντα της Benelli, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξή τους πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις του Pesaro (Ιταλία), μια περιοχής όπου ζει η μοτοσικλέτα ενώ η κατασκευή λαμβάνει χώρα στην Κίνα, σε ένα σύγχρονο εργοστάσιο που εξασφαλίζει τον μέγιστο έλεγχο της ποιότητας σε κάθε στάδιο της παραγωγής.  Είναι μια μοτοσικλέτα που δεν εξαπατά όταν την βλέπετε προσεκτικά και όλα τα φινιρίσματα είναι στιβαρά και μπορούν να εκτιμηθούν με καλό τρόπο. Το Benelli TRK 502 X χαρακτηρίζεται για το ευρύχωρο και άνετο κάθισμα που βρίσκεται στα 84 εκατοστά, με καλό ύψος από το έδαφος (22 εκατοστά), ενώ το βάρος του κυμαίνεται περίπου 236 κιλά.

Το TRK χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική προσφυσή του, χάρης στην προηγμένη ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί ένα στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο 50 χιλιοστά και 140 χιλιοστά διαδρομής. Στο πίσω μέρος έχει μονόκλωνο επιμήκυνσης 135 mm, συνδέεται απευθείας με το πλαίσιο και το ψαλίδι, είναι δυνατό να ρυθμιστεί η προφόρτιση ελατηρίου, επίσης να ρυθμιστεί η υδραυλική συμπίεση και ανάκαμψη (αυτό μέσω ενός κουμπιού που μπορεί να χειριστεί με το χέρι στο κάτω μέρος του ελατηρίου).

Στο κομμάτι των φρένων και των τροχών, το Benelli έρχεται πολύ καλά εξοπλισμένο, με διπλό μπροστινό δίσκο 320 χιλιοστών και δαγκάνα δύο εμβόλων. Στον πίσω άξονα περιλαμβάνει μια δαγκάνα ενός εμβόλου και ένα δίσκο 260 mm. Επιπλέον το σύστημα ABS μπορεί να αποσυνδεθεί με ένα απομακρυσμένο κουμπί στο τιμόνι , αφήνοντας το πίσω ελαστικό ελεύθερο.

        


Ο μπροστινός τροχός του βασίζεται στη σταθερότητα και την ικανότητά του να διαπερνά χωμάτινα εδάφη, χάρη στη διάμετρο 19 "και 17" στο πίσω μέρος. Μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με το ασφάλτινο TRK 502,  προσθέτοντας μια πιο όμορφη εμφάνιση. Η μετάβαση πραγματοποιείται σε  τροχούς με πλαίσιο αλουμινίου  το οποίο είναι εφοδιασμένο με ελαστικά Pirelli Scorpion trail με βαθύ πέλμα, αλλά με περισσότερο προσανατολισμό στην άσφαλτο, ειδικά στο πίσω μέρος.

κινητήρας

Όσο για τον κινητήρα του,  χρησιμοποιεί ένα υδρόψυκτο, μοτέρ, με διπλό εκκεντροφόρο (DOHC) και 8 βαλβίδες. Με διάμετρο εμβόλου 69 mm και διαδρομή 66,8 mm. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται σε  48 ίππους, σε 8.600 στροφές, ενώ η ροπή αποδίδει 46 Nm στις 6.000 σ.α.λ


Χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου (μπεκ) για την τροφοδοσία του, υπογεγραμμένο από την Dephi, ένα συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων με λάδι και ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι αρκετά γενναιόδωρη, όπου ανέρχεται στα 23 λίτρα, γεγονός που εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 400 χλμ και αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου τόσο εντός πόλης όσο και εκτός. 

Βασικός εξοπλισμός

Εκτός από την εντυπωσιακή αισθητική που αντανακλά τη μεγάλη ισχύ της εταιρείας Benelli, ενσωματώνει διάφορα αξεσουάρ ως βασικό εξοπλισμό: καλύμματα χεριών, κεντρική βάση, στιβαρά και ανθεκτικά προστατευτικά σωλήνων στις πλευρές, μεταλλική καρίνα στο κάτω μέρος, πίσω σχάρα με στηρίγματα κ.α


Ταμπλό & σχεδιασμός  Benelli TRK 502X

Όσον αφορά τα όργανα, δεν είναι το πιο πλήρες, αλλά συμμορφώνεται πλήρως με τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, καθώς χρησιμοποιεί μια μικτή πλακέτα με τον αναλογικό μετρητή στροφών και τις υπόλοιπες ψηφιακές πληροφορίες. Τα στοιχεία ελέγχου του είναι με οπίσθιο φωτισμό και μας δίνουν μια ξεχωριστή ενδείξη ελέγχου για κάθε περίπτωση.


Το TRK 502X διατηρεί μια εμφάνιση σαφώς εμπνευσμένη για μοτοσυκλέτες υψηλού κυβισμού. Εξοπλισμένο με διπλά μπροστινά φτερά, το ένα κοντά στον τροχό και το άλλο υψωμένο στο τυπικό σχήμα "duckbill" με εντυπωσιακές εισόδους αέρα που ενεργοποιούν το σχεδιασμό.  Ο θόλος είναι αρκετά μεγάλος για να προστατεύει καλά τον οδηγό, έχει ένα ζεύγος προβολέων στο μπροστινό μέρος με μια λυχνία LED ημέρας. Το κάθισμα βρίσκεται σε δύο ύψη, περιτριγυρισμένο από το πλαίσιο και το σωληνοειδές υποπλαίσιο, που τελειώνει με μια τεράστια εξάτμιση στη δεξιά πλευρά και είναι ανυψωμένη για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η συμπεριφορά

Μιλώντας για  την οδηγική συμπεριφορά και την αίσθηση κινητήρα στο Benelli TRK 502X, σε αποζημιώνουν και με το παραπάνω. Οι διαφορές στην ανάρτηση και τη διάμετρο των τροχών, σε σύγκριση με την ασφάλτινη έκδοση 502 , μας επιτρέπουν να διασφαλίσουμε ότι είναι ένα βελτιωμένη μηχανή. Η σταθερότητα και η ευελιξία αυξάνονται , τόσο σε ασφάλτινο δρόμο όσο και σε ανώμαλο έδαφος. Η απόκριση του διπλού κυλίνδρου είναι ενδιαφέρουσα, ειδικά όταν περιστρέφονται στην κορυφή του μετρητή στροφές, από 7.000 σ.α.λ., ανταποκρίνεται καλά και η συμπεριφορά του είναι αρκετά κολακευτική. Αφήνει βεβαία κάποιες δονήσεις, οι οποίες ενισχύονται από μερικά από τα μέρη του, συνέπεια ενός μεγάλου αμαξώματος, αν και στο σύνολό του παίρνει μια καλή νότα και εξωραΐζεται από έναν ήχο γεμάτο από πολλά μπάσα που ενισχύουν την οδήγησή του.


Το σύστημα 6-ταχυτήτων μετάδοσης είναι αρκετά καλό μιας και προσφέρει ανάκαμψη μεταξύ ταχυτήτων, επιτρέποντάς μας να έχουμε καλό ρυθμό και ταχύτητα πλεύσης στα 130 km / h με περίπου 7.000 στροφές . Παρά το ότι είναι μια βαριά και στιβαρή μοτοσικλέτα, τα 48 άλογά της είναι αρκετά για να φτάσουν τα 160Km / h σε κανονική θέση.


Το πλεονέκτημα σε σχέση με την τυπική έκδοση του TRK 502 είναι η μεγαλύτερη διάμετρος στις αναρτήσεις , γεγονός που επιτρέπει την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών και σε κακή κατάσταση χωρίς προβλήματα. Το αμορτισέρ μας επιτρέπει να το ρυθμίσουμε για γρήγορη απορρόφηση σε περιπτώσεις  off-road διαδρομών. 

Η στάση από το σύστημα πέδησης είναι αρκετά καλή, αλλά δεν θα ήταν κακό να αυξήσει το «δάγκωμα», ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το υπερβολικό βάρος λειτουργίας , παρά το ότι έχει διπλά δισκόφρενα στο μπροστινό μέρος, θα άξιζε να βελτιώσει τις δαγκάνες του και να ενσωματώσει τέσσερα έμβολα, σαν «ξάδερφος» του Benelli Leoncino, για να επιτύχει μια πιο ισχυρή στάση.

Τα μεγάλα ταξίδια σε αυτό εξασφαλίζουν καλή άνεση, μέγιστη ευρυχωρία, χωρητικότητα φορτίου και ένα συμπαγές σετ που δεν παρασύρεται όταν αντιμετωπίζει ισχυρές απαιτήσεις.


Ο φωτισμός συμπληρώνει επίσης την παρουσία του στη διαδρομή, με τον διπλό προβολέα που έχει καλή ακτίνα φωτός και έντασης, καθιστώντας το νυχτερινό ταξίδι καθαρό και ασφαλές.


Στην πόλη μπορεί να λειτουργήσει καλά, και παρά το μεγάλο του μέγεθος, η γωνία στροφής είναι καλή και θα λειτουργούσε μόνο ενάντια σε μερικούς, το ύψος και το βάρος της . το οποίο εκτιμούμε επίσης κατά την αποκάλυψη, καθιστώντας το πιο απαιτητικό από τον πιλότο και καθιστώντας δύσκολη την επιστροφή σε στενούς δρόμους.


Φωτογραφίες σε δράση Benelli TRK 502X



          
        


Συμπεράσματα

Η Benelli κάνει καλή δουλειά, οι αισθήσεις και οι ευχάριστες στιγμές στη διαδρομή, μας δείχνουν ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες, αλλά ότι υπάρχει επίσης ανάγκη βελτίωσης στις λεπτομέρειες συναρμολόγησης, τα προϊόντα της που έχουν καλό σχεδιασμό, κερδίζουν εμπιστοσύνη και αποδεικνύουν την ποιότητα τους με την πάροδο του χρόνου.


Το Benelli TRK 502 X, χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές ως μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει «αρκετή μοτοσικλέτα» σε αντάλλαγμα σε μια πολύ προσιτή τιμή.  Έχει καλή συμπεριφορά, άνετο χειρισμό, είναι καλά εξοπλισμένη από τεχνολογικής άποψης και φαίνεται αν μη τι άλλο υπέροχη.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-service-πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του TRK 502X, θα βρείτε το ασφάλτινο TRK 502, το γλαμουράτο Leoncino, το ΒΝ 251S, το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης EU5 2021 (με ΦΠΑ):  6.980€

Χρώματα: Μπλε, Λευκό, Γκρι


ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:

Τύπος κινητήρα:  Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 46,0 Nm (4,6 kgm)  @ 6.000 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης:  Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: ECU - TLI

Σύστημα εκκίνησης:  Μίζα

Πιστοποίηση:   EURO 5

EFI: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση:  Αλυσίδα


Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης:  Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω: Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 χιλιοστών

Διαδρομή εμπρός: 145 mm

Διαδρομή πίσω: 50 mm

Εμπρός φρένο:  Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο:  Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό:  19” Χ 3,00”

Πίσω ελαστικό:  17” Χ 4,25”


Συνολικό μήκος:  2.180 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 912 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.490 χιλ.

Ύψος σέλας: 840 χιλ.

Μεταξόνιο: 1.525 χιλ.

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 220 χιλ.

Βάρος (πλήρες υγρών):  235 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 20,0 L + 3,0 L







« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG