ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli Leoncino 800 - Trail


09/06/2022
Μηχανή Benelli Leoncino 800 - Trail


''Το ολοκαίνουργιο Benelli Leoncino 800 της
Benelli έρχεται με περιφερειακά που εντυπωσιάζουν, όπως πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi και φρένα της Brembo, ενώ διαθέτει και χωμάτινη έκδοση Benelli Leoncino 800 Trail.''


Ρετρό σχεδίαση με κινητήρα και εξοπλισμό λιονταριού

Η προσοχή στη λεπτομέρεια χαρακτηρίζει τον σχεδιασμό του Benelli Leoncino 800 με την εμφάνισή του να συνδυάζει το ρετρό και το μοντέρνο σε ένα σύνολο που δεν περνάει απαρατήρητο. Εντυπωσιακό είναι το λογότυπο «Leoncino» κάτω από τη σέλα, το οποίο είναι μια αλουμινένια πλάκα, η οποία ενσωματώνεται όμορφα στο πλαίσιο και αποτελεί συνέχεια του ρεζερβουάρ. Ο στρογγυλός LED προβολέας έχει και αυτός στο κέντρο του το λογότυπο «Leoncino». Φυσικά, το λιονταράκι κοσμεί το εμπρός φτερό της μοτοσυκλέτας. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT για την απεικόνιση των οργάνων.




Με 800αρη δικύλινδρο κινητήρα και συμπλέκτη ολίσθησης

Το νέο Leoncino 800 εφοδιάζεται με υδρόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα 754 κυβικών που αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 6,8 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. και συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές. Η τροφοδοσία γίνεται από σώματα ψεκασμού διαμέτρου 43 χιλιοστών με διπλή πεταλούδα, ενώ φέρει 4βάλβιδες κεφαλές και διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης.




Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi και φρένα Brembo

Ραχοκοκαλιά του μοντέλου αποτελεί και πάλι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου trellis, που χρησιμοποιεί ατσάλινες πλάκες σε στοχευμένα σημεία. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Marzocchi με ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση) πιρούνι 50 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς. Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo και έχουμε 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 260 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα δυο εμβόλων. Το ABS δεν θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει. Οι τροχοί των 17 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/55, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρα.




Έκδοση Trail με τροχό 19 ιντσών και χωμάτινα ελαστικά

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το Trail, είναι η πιο χωμάτινη έκδοση του Leoncino 800 και έχει δεχθεί στοχευμένες επεμβάσεις με στόνο να μπορεί να ανταπεξέλθει σε πιο σκληρά εδάφη. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi έχει αυξημένη διαδρομή, η οποία φτάνει τα 148 χιλιοστά, ενώ αυξημένη είναι η διαδρομή της πίσω ανάρτησης στα 140 χιλιοστά. Μεγαλύτερη είναι και η απόσταση της σέλας από το έδαφος στα 834 χιλιοστά (805 για την απλή έκδοση), ενώ έχουμε διαφορά και στους τροχούς με τον εμπρός να είναι 19 ιντσών, οι οποίοι φορούν ελαστικά με τακούνια διαστάσεων 120/70 και 170/60 εμπρός και πίσω. Πολύ όμορφες, είναι οι διπλές εξατμίσεις που ανεβαίνουν ψηλά και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτή την έκδοση, ενώ τα number plates συμπληρώνουν ιδανικά την off road ρετρό εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Τέλος, διαφορετικό και μεγαλύτερο είναι το μασκάκι που πλαισιώνει τον προβολέα.


    


Τα Leoncino 800 & 800 Trail είναι διαθέσιμα στο κατάστημά μας το ''Motoracing'' από την άνοιξη του 2022, σε γκρι, καφέ και πράσινο χρώμα, σε προσιτή τιμή και σε συνδυασμό με μοναδικές προσφορές και δώρα. 

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli στην Καβάλα (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του Leoncino 800 & Leoncino 800 Trail, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 502C Cruiser, το 752s κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Πιο αναλυτικά Leoncino 800:


Κινητήρας:
 
Τύπος κινητήραΔικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός: 754 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 88χιλ. Χ 62χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 56 kw (76.2 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 67 Nm (6.8 kgm) @ 6500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 5

EFI: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα

Πλαίσιο:

Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
 
Διαδρομή εμπρός: 140 mm

Διαδρομή πίσω: 48 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS
 
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS
 
Εμπρός ελαστικό: 110/70-R17

Πίσω ελαστικό: 180/55-ZR17-M/C 73W
 
Διαστάσεις:

Συνολικό μήκος: 2.140mm

Συνολικό πλάτος: 870mm

Συνολικό ύψος: 1.160mm

Ύψος σέλας: 805mm

Μεταξόνιο: 1.460mm

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 162mm

Βάρος (πλήρες υγρών): 222 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 15 L


Πιο αναλυτικά Leoncino 800 Trail:

Κινητήρας:
 
Τύπος κινητήραΔικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός: 754 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 88χιλ. Χ 62χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 56 kw (76.2 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 67 Nm (6.8 kgm) @ 6500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 43mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 5

EFI: DELPHI MT05.03

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα

Πλαίσιο:

Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα
 
Διαδρομή εμπρός: 148 mm

Διαδρομή πίσω: 50 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS
 
Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS
 
Εμπρός ελαστικό: 120/70-R19 M/C 60v

Πίσω ελαστικό: 170/60-R17-M/C 72v
 
Διαστάσεις:

Συνολικό μήκος: 2.200mm

Συνολικό πλάτος: 870mm

Συνολικό ύψος: 1.210mm

Ύψος σέλας: 834mm

Μεταξόνιο: 1.480mm

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 191mm

Βάρος (πλήρες υγρών): 234 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 15 L



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG