ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli 502C Cruiser


22/04/2021
Μηχανή Benelli 502C Cruiser

''Με δικύλινδρη καρδιά και έντονη εμφάνιση''

Η επιτυχία τoυ Benelli TRK 502, αλλά και της ίδιας της εταιρίας που έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, ενθάρρυναν την παρουσίαση κι άλλων μοντέλων στη μεσαία κατηγορία, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα, αυτή τη φορά πάνω σε ένα cruiser με δυναμική εμφάνιση που ονομάζεται Benelli 502C Cruiser.

Κινητήρας

Ο κινητήρας  του αποτελεί ως γνωστόν από μέρη του TRK και Leoncino με  δικύλινδρο κινητήρα των 500 κ.εκ., που αποδίδει 47,6 ίππους και 4,6 kgm ροπής, οπότε μπορεί να οδηγηθεί με Α2 δίπλωμα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και εδράζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis πάνω στο οποίο χτίζεται η μοτοσυκλέτα.

 

   
 

O κινητήρας εξασφαλίζει την μέγιστη απόδοση από το ΤRK και το Leoncino, είναι αποδεδειγμένα καλός και αποδίδει 47,6 ίππους και έτσι περνάει στην κατηγορία διπλωμάτων Α2.

Μετά την πρώτη επιτυχία της Benelli με το TRK, ήρθε το γυμνό νεο-ρετρό Leoncino 500, το οποίο και αυτό έγινε δεκτό θετικά στην αγορά, και έπεται η συνέχεια…..

Σχεδιασμός - πλαίσιο - φρένα

Πατώντας πάνω στην αισθητική των dragster, αλλά και του Ducati Diavel η Benelli προσφέρει μια προσιτή εναλλακτική λύση με μεσαίου κυβισμού κινητήρα. Με πλαίσιο χωροδικτύωμα και χαμηλό ύψος σέλας.

Το πλαίσιο είναι από σωλήνες χάλυβα, με δομή δύο δοκών. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο (με καλάμια 41 mm) διαδρομής 125 mm και το ψαλίδι είναι σχήματος μπούμερανγκ, κι αυτό σωληνωτό με ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 mm.


Στις αναρτήσεις, συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών, με διαδρομή 125 χιλιοστά, ενώ πίσω την εργασία αναλαμβάνει ένα μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση, με διαδρομή 50 χιλιοστά. Στα φρένα, θα συναντήσουμε δύο δίσκους 260 χιλιοστών και έναν 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με στάνταρ το σύστημα ABS. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρων, ενώ η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 220 κιλά γεμάτη. Το ύψος σέλας έχει επιλεγεί στα 750 χιλιοστά, στοιχείο που τονίζει κι άλλο τον cruiser χαρακτήρα της.

Το πιο δυνατό σημείο του Benelli 502C του νέου urban cruiser είναι φυσικά το, έντονου χαρακτήρα, design της που τονίζεται από έναν ιδιαίτερης σχεδίασης προβολέα LED.

H
ουρά ανηφορίζει, μοιάζει να αιωρείται και είναι σφηνοειδής, τονίζοντας το κενό μέχρι το πίσω φτερό που κολλάει πάνω στον τροχό.



   

''Με επιθετικές γραμμές και εκκεντρικό στύλ, η 502
C είναι η νέα Urban Cruiser της Benelli, σχεδιασμένη για όσους αγαπούν να ξεχωρίζουν με άποψη και κομψότητα στους δρόμους της πόλης οδηγώντας μια εντυπωσιακή , μοντέρνα μοτοσυκλέτα.''


Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του 502C cruiser, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το Imperiale 400, το 752s κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.

Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ): 6960€

Χρώμα: ματ μαύρο, ματ κόκκινο

ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:

Κινητήρας:


Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός: 499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή: 69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 46,0 Nm @ 6000 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης: TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 5

EFI: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα

Πλαίσιο:


Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 41mm

Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός: 135 mm

Διαδρομή πίσω: 50 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 120/70-R17

Πίσω ελαστικό: 160/60-R17

Διαστάσεις
:


Συνολικό μήκος: 2.240 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 950 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.150 χιλ.

Ύψος σέλας: 750χιλ.

Μεταξόνιο: 1.580 χιλ

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 170 χιλ.

Βάρος (πλήρες υγρών): 220 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου21,5 L + 3,0 L

 

 

 



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG