ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ SCOOTER - ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ- ΠΑΤΙΝΙΑ

Eπιδότηση για αγορά ηλεκτρικού scooter


08/10/2020
Eπιδότηση για αγορά ηλεκτρικού scooter


Στο εν λόγω άρθρο θα βρείτε όλα όσα θα χρειαστείτε, ώστε να προβείτε στην απόκτηση του οικολογικού
bonus (επιδότηση) για την αγορά νέου ηλεκτρικού σκούτερ, καθώς και μια συγκριτική αναφορά στα πλεονεκτήματα και τα καίρια σημεία των ηλεκτρικών σκούτερ. Επίσης, στο κατάστημά μας θα βρείτε τα δημοφιλή ηλεκτρικά σκούτερ της σειράς Yadea και συγκεκριμένα το G5, το Y1s, το C1s, το M6L και το U3.


Το επιδοτούμενο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά 2» για την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων θεσμοθετήθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων από τις 7 Αυγούστου, ενώ από τις 24 Αυγούστου ξεκίνησαν και οι αιτήσεις στην  αντίστοιχη ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου.

Πιο συγκεκριμένα, η επιδότηση για ηλεκτρικό δίκυκλο περιλαμβάνει:

  • 30% της αξίας του οχήματος, με ανώτατο ποσό επιδότησης τα 1300€
  • Έκπτωση 400€ για την απόσυρση παλαιού δικύκλου
  • Έκπτωση 500€ ευρώ για Πολύτεκνους & ΑΜΕΑ


Για Επιχειρήσεις & Νομικά Πρόσωπα η επιδότηση ισχύει για την αγορά έως 3 οχημάτων (έως 6 οχήματα στα νησιά).


Η διαδικασία της αίτησης


     1. Όλα γίνονται ηλεκτρονικά στην παρακάτω  πλατφόρμα Κινούμαι ηλεκτρικά Β' κύκλος, όπου κάνετε εγγραφή με τους κωδικούς του TaxisNET

     2. Μπαίνετε στην συγκεκριμένη πλατφόρμα με τους κωδικούς του TaxisNET (τα προσωπικά σας στοιχεία θα είναι ήδη συμπληρωμένα)

     3. Επιλέγετε κατηγορία, μοντέλο και αξία

     4. Δηλώνετε αν επιθυμείτε οικιακό φορτιστή, απόσυρση ή αν υπάγεστε σε κάποια ειδική κατηγορία

     5. Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ζητούνται


Η αποδοχή της αίτησης θα γίνεται σε χρονικό διάστημα λίγων ημερών και ο ωφελούμενος θα ενημερώνεται άμεσα με ηλεκτρονικό μήνυμα. Στη συνέχεια κι εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η αγορά του οχήματος σας, δίνεται η δυνατότητα υποβολής του αιτήματος καταβολής του οικολογικού bonus (επιδότηση).

Ακόμη, παρέχεται η δυνατότητα ενός ενδιάμεσου σταδίου, αυτού του αιτήματος τροποποίησης, στην περίπτωση που ο ωφελούμενος μεταξύ της αρχικής υποβολής και του αιτήματος πληρωμής αποφασίσει να αγοράσει διαφορετικό όχημα (της ίδιας όμως κατηγορίας) από αυτό που αρχικά είχε δηλώσει.


Τι να προσέξετε σε ένα ηλεκτρικό
scooter

Το πιο σημαντικό εξάρτημα των ηλεκτρικών σκούτερ είναι η μπαταρία. Η μπαταρία σε αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί το πιο καθοριστικό εξάρτημα, καθώς αποθηκεύει την ενέργεια, με την οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα έτσι ώστε να την μετατρέψει σε κίνηση.

Οι μπαταρίες πρέπει να προσφέρουν μια λογική αυτονομία χιλιομέτρων και ικανοποιητικό χρόνο ζωής, πριν εξαντλήσει το δυναμικό της (δηλαδή την ικανότητά της να επαναφορτίζεται).

Όλες οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες έχουν ημερομηνία λήξης, μετά από την οποία χάνουν τη δυνατότητα να συσσωρεύσουν ενέργεια. Δεν μπορούν να φορτίζονται και να αποφορτίζονται δια παντός, γιατί το υλικό κατασκευής τους εμφανίζει “κόπωση”.

Οι σύγχρονες μπαταρίες (και οι πιο συνηθισμένες) που είναι ιόντων λιθίου (και άλλων μετάλλων, πολυμερών, σιδήρου, κ.λπ.) έχουν 5 φορές περίπου παραπάνω ζωή απʼ ότι οι μπαταρίες μολύβδου, του πρόσφατου παρελθόντος.

Υπάρχουν σήμερα εξελιγμένες τεχνολογικά μπαταρίες υψηλού κόστους όμως, που φορτίζουν σε 30 μόλις λεπτά. Στο μέλλον θα δούμε την τεχνολογία των μπαταριών να εξελίσσεται, αλλά το πόσο γρήγορη ή πιο αργή θα είναι αυτή η εξέλιξη, είναι καθαρά θέμα χρηματοδότησης των ερευνών και επένδυσης πάνω στην εξέλιξη τους.


Κινητήρας


Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης σύμφωνα με υπολογισμούς εκμεταλλεύεται την ενέργεια της βενζίνης στο δυναμικό της, μόνο κατά 30% περίπου!!

Αυτό σημαίνει πως το 70% της ενέργειας του καυσίμου χάνεται στο περιβάλλον ανεκμετάλλευτη, άκαυστη, αφού έχει αναλωθεί στις εσωτερικές, μηχανικές τριβές του κινητήρα και μετατρέπεται κυρίως σε άχρηστη, απολεσθείσα θερμική ενέργεια.

Εν αντιθέσει οι ηλεκτροκινητήρες εκμεταλλεύονται το 80% με 90% της ενέργειας που τους προσφέρεται, χάνοντας το υπόλοιπο ποσοστό και πάλι στη σαφώς μικρότερη παραγωγή θερμότητας.

Οι ηλεκτροκινητήρες τύπου brushless (δηλαδή: κινητήρας συνεχούς ρεύματος χωρίς ψήκτρες) ανεβάζουν ταχύτατα στροφές, με ελάχιστες απώλειες λόγω τριβών, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να κινήσουν και να “σύρουν” πιστόνια πάνω σε χιτώνια, αποδίδοντας μάλιστα ταχύτατα τη μέγιστη ροπή τους με το άνοιγμα του γκαζιού/διακόπτη τους.

Επίσης με αυτό τον τρόπο δεν υποχρεώνονται να χρησιμοποιούν κιβώτιο ταχυτήτων, ένα εξάρτημα πολύπλοκο, ενεργοβόρο και ακριβό στην κατασκευή, που “κλέβει” και αυτό με τη σειρά του μέρος της ενέργειας που παράγεται από τον κινητήρα.

Οι δυνατότητες των ηλεκτροκινητήρων έναντι των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι πολύ μεγαλύτερες στο συνολικό τους φάσμα.



Βάρος

Σημαντικός παράγοντας ωφέλειας είναι το βάρος, αφού η αντιστοιχία απόδοσης μπαταρίας και βενζίνης είναι η εξής: ένα λίτρο βενζίνης αποδίδει όσο 15-20 κιλά μπαταρίας. Από την άλλη ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ δεν έχει ανάγκη από τα εξής εξαρτήματα: πιστόνια, χιτώνια, ρεζερβουάρ καυσίμου, μίζα, εξάτμιση και σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου. Η δουλειά όλων των παραπάνω σε ένα ηλεκτρικό όχημα καλύπτονται από την μπαταρία και μόνον!!

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν και να λύσουν με τον καλύτερο τρόπο οι μηχανικοί-σχεδιαστές δίτροχων είναι η κατανομή μαζών. Σε αντίθεση με αυτό που λανθασμένα επαναλαμβανόταν και επαναλαμβάνεται δυστυχώς και σήμερα, ακόμα κι από “γνώστες” του χώρου, το ζητούμενο δεν είναι να κατέβει το κέντρο βάρους μιας δίτροχης κατασκευής όσο το δυνατόν χαμηλότερα… για να βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά.

Το σημαντικότερο είναι να συγκεντρωθούν οι μάζες σε συγκεκριμένο σημείο (ή όσο το δυνατόν κοντύτερα στο ιδανικό) έτσι ώστε το βάρος, οι μάζες να μπορούν να ελέγχονται ευκολότερα, ταχύτερα και ασφαλέστερα από τον αναβάτη.


Έτσι οι μηχανικοί που σχεδιάζουν ένα δίτροχο ιδανικά θα ήθελαν όλα τα εξαρτήματα ενός κινητήρα να είναι συγκεντρωμένα σε ένα ενιαίο, τμήμα-κομμάτι με αντίστοιχα συγκεντρωμένο το βάρος του και όχι απλωμένο “από δω κι από κει” πάνω στο δίτροχο. Το τελευταίο “σύνδρομο” παρατηρείται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης (αλλού η κεφαλή, αλλού το κιβώτιο, ο στρόφαλος, κ.λπ.). Η δουλειά αυτή γίνεται πολύ πιο εύκολη όταν έχουμε να κάνουμε με μπαταρίες, των οποίων η μάζα (άρα και το βάρος) είναι συγκεντρωμένη σε ένα και μόνο κομμάτι,


Οι μπαταρίες συμβάλλουν στο να καταστεί ένα σκούτερ κατάλληλα ισορροπημένο, γεγονός που οδηγεί στη σταθερότητά και το καλό κράτημα. Επιπρόσθετα υπάρχει πλεονέκτημα στον τρόπο απόδοσης των ηλεκτρικών κινητήρων που δεν είναι αυξομειούμενος, αφού στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τα πιστόνια στη μία φάση λειτουργίας τους παράγουν έργο και στην επόμενη ανεβοκατεβαίνουν “άσκοπα”, φρενάροντας την κίνηση, μέχρι την επόμενη φάση της καύσης/έργου.


Αντίθετα οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν έργο προοδευτικά και συνεχόμενα, με ροή, αδιάκοπα, χωρίς νεκρές φάσεις, πετυχαίνοντας έτσι κατά την οδήγηση καλύτερη έξοδο από τις στροφές με προβλέψιμη απόδοση σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του κινητήρα. Το τελευταίο δεν συμβαίνει στους συμβατικούς κινητήρες που εμφανίζουν “τρύπες”, δηλαδή φάσεις-περιοχές χαμηλότερης απόδοσης πέρα από τις φάσεις παραγωγής έργου γεγονός που αλλάζει διαρκώς την πρόσφυση του ελαστικού σε σχέση με την άσφαλτο. Καλύτερη λοιπόν η κατανομή βάρους των ηλεκτρικών, καλύτερη η οδική συμπεριφορά, πιο προβλέψιμες αντιδράσεις, ασφαλέστερα κατά τις εξόδους των στροφών.


Θόρυβος 

Ο ήχος που εκπέμπει ένας κινητήρας είναι από τους λόγους που πολλοί από εμάς οδηγούμε μοτοσυκλέτες. Αυτό ισχύει ακόμα και στα σκούτερ, απλά σκεφτείτε πόσοι αλλάζουν τις εξατμίσεις των εργοστασίων με εμπορίου, για να “ακούνε τον ήχο του κινητήρα”, πολλές φορές με εξαιρετικά αποτελέσματα (δεν μιλώ συγκεκριμένα για πολλά ντεσιμπέλ, αλλά για ωραίο, μπάσο, βαθύ ήχο που εντυπωσιάζει και προσφέρει ικανοποίηση στον χρήστη).

Η δίτροχη κουλτούρα έχει στηθεί πάνω στον ήχο που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης: τελείως διαφορετικό χαρακτήρα προσάπτεις σε ένα υστερικό δίχρονο κινητήρα 50 κυβικών, άλλη για ένα βαρύ, ρυθμικό θόρυβο ενός μεγάλου δικύλινδρου κινητήρα. Με τους νόμους περί θορύβου των οχημάτων να γίνονται συνεχώς αυστηρότεροι, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δυσκολεύονται ολοένα να προσαρμοστούν και να περάσουν τα όρια.


Οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στον τομέα της ηχορύπανσης, γιατί είναι σχεδόν αθόρυβοι, άρα πιο αποδεκτοί κοινωνικά (θετική αντιμετώπιση) στο ευρύτερο κοινό και άμεσα προσαρμόσιμοι στις αυστηρές νομοθεσίες θορύβου… Κι όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να κάνουν τίποτε. Στην παραπάνω εξίσωση προσθέστε και το γεγονός πως η εξάτμιση ενός συμβατικού κινητήρα χρειάζεται αλλαγή (επιπλέον κόστος), μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, στοιχείο που απουσιάζει από τα ηλεκτρικά οχήματα.


 



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG