ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > MOTO TIPS - SERVICE ΜΗΧΑΝΗΣ

Διακοπές στη Θάσο (Blue View Studios)

23/08/2020

Το εφετινό καλοκαίρι το προσωπικό του Moto Racing πραγματοποίησε τις θερινές διακοπές του στο σαγηνευτικό νησί της Θάσου, απολαμβάνοντας μια πρωτόγνωρη εμπειρία και ηρεμία που προσφέρει απλόχερα η φύση. Αυτή την μοναδική εμπειρία που βιώσαμε θα θέλαμε να την μοιραστούμε μαζί σας βήμα προς βήμα και να σας παροτρύνουμε να επισκεφτείτε  αυτό το όμορφο νησί του βορείου Αιγαίου, ανεπιφύλακτα με την πρώτη ευκαιρία.

Λιμένας η πρωτεύουσα της Θάσου

Αφετηρία μας σε αυτό το όμορφο ταξίδι αποτέλεσε το λιμάνι της Καβάλας- Πρίνος, όπου αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί με προορισμό την πρωτεύουσα της Θάσου, το Λιμένα. Κατά την άφιξή μας στο Λιμένα επισκεφτήκαμε πρωτίστως το ανακαινισμένο αρχαιολογικό μουσείο το οποίο ξεδιπλώνει την ιστορία του νησιού από τον 7ο αιώνα π.Χ., ενώ στην είσοδό του δεσπόζει ο επιβλητικός κούρος. Έπειτα κατευθυνθήκαμε προς το «Καλογερικό», ένα πλήρως ανακαινισμένο διώροφο κτίριο της Μονής Βατοπεδίου του Αγίου Όρους που φιλοξενεί εικαστικές εκθέσεις.

Μετέπειτα κάνοντας τον κύκλο της χερσονήσου από την Ακρόπολη, φτάσαμε στο αρχαίο θέατρο με θέα τη θάλασσα. Και καθώς επιστρέφαμε στο κέντρο της πόλης συναντήσαμε την αρχαία αγορά, το πρώτο πολιτικό, διοικητικό και θρησκευτικό κέντρο του νησιού. Ο Λιμένας ξυπνά μνήμες από μια άλλη εποχή αφού η αρχαία πόλη συνυπάρχει αρμονικά με τη σύγχρονη. Παράλληλα μέσα στον οικισμό υπάρχουν διάσπαρτα αρχαιολογικά ευρήματα που μπορεί να συναντήσει κανείς εύκολα.

Παναγία

Επόμενος μας προορισμός αποτέλεσε το γραφικό χωριό της Παναγίας, ένα ορεινό χωριό το οποίο αποτελεί δημοφιλέστερο προορισμό για αρκετούς τουρίστες. Το συγκεκριμένο χωριό διακρίνεται για τα μεγάλα πλατάνια στην πλατεία τα πολλά τρεχούμενα νερά και τα γραφικά καφενεία όπου σερβίρετε ο παραδοσιακός ελληνικός καφές ψημένος στη χόβολη, καθώς και το παραδοσιακό γλυκό του κουταλιού το καρυδάκι. Βέβαια δεν παραλείψαμε να επισκεφτούμε την ιστορική εκκλησία της Παναγίας, η οποία είναι άμεσα συνδεδεμένη όλα αυτά τα χρόνια με την ιστορία του χωριού.

Στο χωριό της Παναγίας κάναμε και μια μικρή στάση για να γευματίσουμε σε μια από τις παραδοσιακές ταβέρνες που συναντήσαμε. Η Θάσος ως γνωστών φημίζεται για τα θαλασσινά της, εκεί απολαύσαμε μια τεράστια ποικιλία από λαχταριστές σαρδέλες, αντζούγιες, γαρίδες αλλά και τσιπούρες, επίσης στο νησί αφθονεί και το καλό κρέας, όπως είναι το κατσίκι και το αρνί, το οποίο αξίζει τον κόπο να γευτεί κανείς αν βρεθεί σε μια ορεινή ταβέρνα του νησιού.

Σκάλα Ποταμιάς

Στη συνέχεια βάλαμε πλώρη για την Σκάλα Ποταμιάς, η οποία απέχει 11 περίπου χιλιόμετρα από την Πρωτεύουσα του νησιού τον Λιμένα. Η Σκάλα Ποταμιάς αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα παραθεριστικά θέρετρα της Θάσου που συνδυάζει μια μαγευτική θέα από θάλασσα και καταπράσινα βουνά. Οι δημοφιλέστερες παραλίες της Θάσου, η Χρυσή Αμμουδιά και η παραλία Παράδεισος, αποτελούν δύο από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς για το καλοκαίρι. Οι λόγοι φυσικά που επιλέξαμε τη Σκάλα Ποταμιάς δεν είναι τυχαίοι, αφού η απέραντη ομορφιά και η ομορφιά της θάλασσας μας χάρισαν μια ιδιαίτερη νότα στις διακοπές μας.

Για τη διαμονή μας στο όμορφο νησί της θάσου επιλέξαμε τα ενοικιαζόμενα δωμάτια
Blue View Studios στη  Σκάλα Ποταμιάς. Η υποδοχή που μας επιφύλαξε ο ιδιόκτητης των ενοικιαζόμενων δωματίων κος Αθανάσιος Σαλονικίος ήταν ιδιαίτερα φιλική και μας κατατόπισε αμέσως στα νέα μας καταλύματα στο νησί της θάσου.

Τα εν λόγω δωμάτια διαθέτουν μια μαγευτική θέα στην θάλασσα, ενώ η μετάβασή στις διασημότερες παραλίες της Θάσου γίνεται εύκολα και γρήγορα. Συγκεκριμένα, η τοποθεσία των δωματίων απέχει μόλις 250m από την παραλία της Σκάλας Ποταμιάς και 1 χιλιόμετρο από την παραλία της Χρυσής Αμμουδιάς. Αν λοιπόν αναζητάτε και εσείς ένα μέρος για να περάσετε αξέχαστες διακοπές στην Θάσο, η επιλογή των δωματίων είναι η ιδανική λύση. Ταυτόχρονα τα δωμάτια του Blue View Studios είναι πλήρως εξοπλισμένα με όλα τα απαραίτητα όπως κλιματισμό για ψύξη και θέρμανση, κουζίνα με ψυγείο, ιδιωτικό μπάνιο με ντουζιέρα, μπαλκόνι με θέα την θάλασσα, τηλεόραση επίπεδης οθόνης και wifi σε όλους τους χώρους. Επίσης στο κήπο υπάρχει και κοινόχρηστο BBQ, όπου μπορεί κανείς να ψήσει ότι τραβάει η ψυχή του, περνώντας ξέγνοιαστα.

Μετά την εξαιρετική διαμονή που είχαμε στα δωμάτια του Blue View Studios, την επόμενη μέρα κατευθυνθήκαμε προς το γραφείο ενοικιάσεων μοτοσυκλετών rentamoto-thassos, με απώτερο στόχο την ενοικίαση ATV οχημάτων, ώστε να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε το γύρω του νησιού, μετά από παρότρυνση των κατοίκων του νησιού.

Στο συγκεκριμένο γραφείο βρήκαμε scooter, μοτοσυκλέτες και ATV (γουρούνες), προς ενοικίαση σε εξαιρετικές τιμές και πάντα με την πλήρη τήρηση όλων των προδιαγραφών συντήρησης και τεχνικής επίβλεψης, ενώ η εξυπηρέτηση από τους υπεύθυνους ήταν άψογη. Χωρίς δεύτερη σκέψη καταλήξαμε σε ATV ADLY 320cc, το οποίο αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για να πραγματοποιήσει κανείς το γύρω του νησιού με άνεση και ασφάλεια.

Πλέον έχοντας στην κατοχή μας αυτά τα τετράτροχα «θηρία», ξεκινήσαμε για το γύρω της Θάσου. Από το γύρω του νησιού μπορεί να διαπιστώσει κανείς αυτή την ξεχωριστή ομορφιά η οποία συνδυάζει αρμονικά τις καταγάλανες θάλασσες και τις ατελείωτες αμμουδιές με τα καταπράσινα δάση που αγκαλιάζουν τις πλαγιές των βουνών.

Αυτό ήταν το όμορφο μας ταξίδι στο νησί της Θάσου, όπου μοιραστήκαμε μαζί σας τις όμορφες στιγμές που βιώσαμε και το οποίο θα θέλαμε να επαναλάβουμε και του χρόνου με την πρώτη δοθείσα ευκαιρία. Σας παροτρύνουμε επομένως χωρίς δισταγμό να επισκεφτείτε το νησί της Θάσου και να βιώσετε μοναδικές ξέγνοιαστες στιγμές, που δύσκολα συναντά κανείς.