ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli BN 251s


29/03/2021
Μηχανή Benelli BN 251s

Το Benelli BN 251s είναι μια πολύ όμορφη «γυμνή» μοτοσυκλέτα, με ιταλικό στιλ, ποιοτικό εξοπλισμό και οικονομικό χαρακτήρα τόσο σε αγορά όσο και σε καθημερινή χρήση. Αποτελεί τη μονοκύλινδρη πρόταση της Benelli στα μικρά-μικρομεσαία κυβικά, δίπλα στον δικύλινδρο αδελφό BN 302, και εκπλήσσει ευχάριστα με τις ικανότητες του σε πολλαπλούς ρόλους.

Στυλ – εμφάνιση


To logo της Benelli στο ρεζερβουάρ δεν είναι πλαστικοποιημένο, ενώ η τάπα του ρεζερβουάρ είναι πολύ όμορφη, αεροπορικού τύπου με μεντεσέ. Η μάσκα ίσως είναι ψηλά τοποθετημένη, προσωπικά θα την ήθελα λίγο κατεβασμένη, για να δείχνει πιο επιθετική η μοτοσυκλέτα, σύμφωνα και με τις σύγχρονες τάσεις. Όπως έχει το στιλ είναι περισσότερο commuter παρά streetfighter, περισσότερο φιλικό παρά επιθετικό. Οι διακόπτες είναι εργονομικοί, διαθέτουν σινιάλο και αλάρμ.

Πολύ καλό είναι το φινίρισμα, το ίδιο και η βαφή. Η μοτοσυκλέτα έχει ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου σε 4 θέσεις, ενώ όμορφοι και λειτουργικοί είναι οι καθρέπτες. Η μικρή ζελατίνα κόβει τον αέρα μέχρι και το στομάχι, άντε και μέχρι και το στήθος αν δεν είστε και ανοικονόμητος.

Στα όργανα βρίσκουμε μια ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις κοντέρ, κ.α. και ένα στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων με κόκκινο στις 10.000 rpm. Ενώ το αξιοπερίεργο είναι πως ο αναβάτης δεν θα δει ποτέ τις 10.000 rpm, καθώς ο κόφτης βρίσκεται στις 9.500 rpm!




Κινητήρας


Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του BN 251s αποδίδει 26 ίππους, έχει πολύ καλή απόδοση, ενώ αγαπημένη του περιοχή είναι οι ψηλές στροφές, με τον αναβάτη να αλλάζει κοντά στον κόφτη για μέγιστη επιτάχυνση.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι αποδοτικός σε χαμηλές και μεσαίες, και αν έχετε όρεξη για πιο χαλαρή οδήγηση μπορείτε να αλλάζετε ταχύτητες χαμηλά, και το ΒΝ θα διατηρεί ικανό μέρος της σβελτάδας του, όση χρειάζεται κανείς για χαλαρές αλλά ασφαλείς καταστάσεις.

Η τελική ταχύτητα που δείχνει στο κοντέρ είναι τα 149 χλμ/ώρα, όπου και επεμβαίνει ο κόφτης στην 6η σχέση.

Ενώ τώρα όταν κινείστε με χαμηλές και μεσαίες στροφές ο ήχος του κινητήρα είναι σε λογικά όρια και σε μια χαμηλή στάθμη, μόλις ανέβουν οι στροφές αλλάζει παντελώς τόσο η χροιά όσο και η ένταση του ήχου, “φτιάχνοντας” τον αναβάτη.





Πλαίσιο – φρένα- αναρτήσεις


Το πλαίσιο χωροδικτύωμα δίνει σπορ και διαφορετικό τόνο στο ΒΝ 251s, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να χτυπάει στο μάτι. Όταν τη σταθμεύετε, η μοτοσυκλέτα έχει μονό σταντ που τη στηρίζει σε σωστή και ασφαλή κλίση.

Το ανάποδο πιρούνι είναι σεβαστών διαστάσεων, στα 41 mm. Και οι 2 δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα.

Ποιοτικά μεν τα περιφερειακά, το BN 251s δεν έχει όμως ακτινική δαγκάνα στο πιρούνι -μικρό το κακό για τον ρόλο της μοτοσυκλέτας.

Το μπροστινό φρένο είναι μαλακό, δεν έχει πολύ μεγάλη δύναμη, είναι ελαφρώς σπογγώδες σε αίσθηση και θέλει αρκετή πίεση στη μανέτα για να αποδώσει όπως πρέπει. Όμως με τη συνδρομή του ABS, ο αναβάτης μπορεί να το λιώνει δίχως να νοιάζεται για μπλοκαρίσματα.



Το δικάναλο ABS είναι πολύ καλό, ενώ απενεργοποιείται αν θέλει ο αναβάτης.

Μετά τα 130 χλμ/ώρα οι αναρτήσεις έχουν πιο μαλακή, πιο ενδοτική αίσθηση, δίχως όμως πλεύση, κρατώντας τη μοτοσυκλέτα υπό έλεγχο ανεξαρτήτως των συνθηκών του οδοστρώματος.

Με 2 μεγαλόσωμα άτομα οι αναρτήσεις θα υποχωρήσουν αρκετά, αλλά με πιο μαζεμένους επιβάτες δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε φυσικά και με solo καταστάσεις.

Το κιβώτιο είναι θετικό και ακριβές, ενώ δεν βρήκε νεκρές κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ούτε και τζόγους.

Φωτισμός


Τα φώτα είναι πολύ καλά, και ο προβολέας ακόμα καλύτερος full led έκδοση. Φωτίζουν μακριά και με συγκεντρωμένη δέσμη, προσθέτοντας ασφάλεια στις νυχτερινές σας μετακινήσεις.

Συμπεράσματα


Οι αναβάτες των πόλεων του σήμερα έχουν πραγματικά υψηλές απαιτήσεις. To Benelli BN 251s δεν φοβάται να αναμετρηθεί με αυτές τις απαιτήσεις, εκπληρώνοντας τις με ευκολία σε κορυφαίο βαθμό.

Είναι όμορφο, είναι Benelli (ιστορικό όνομα), έχει design και προσοχή στη λεπτομέρεια, ενώ παρέχει ικανούς χώρους, πολύ καλές επιδόσεις και μεγάλη οικονομία. Θα συντροφεύσει τον αναβάτη του τόσο στο αστικό πεδίο όσο και εκτός αυτού, καθώς είναι ικανό ακόμα και για ταξιδάκια.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-service-πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του ΒΝ 251S, θα βρείτε το ασφάλτινο TRK 502, το TRK 502X, το γλαμουράτο Leoncino, το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 752S κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.


Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ):  3850€

Χρώματα: Μαύρο, λευκό


Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας:


Τύπος κινητήρα: Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους


Κυβισμός: 249 κ.εκ.


Διαμέτρος x Διαδρομή: 72mm x 61,2mm


Σχέση συμπίεσης: 11,2:1


Μέγιστη ισχύς: 19 kw (25,8PS) @ 9250 σ.α.λ


Μέγιστη ροπή: 21,1 Nm (2,15 kgm)  @ 8000 σ.α.λ


Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ


Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm


Σύστημα ανάφλεξης: CDI


Σύστημα εκκίνησης: Μίζα


Πιστοποίηση: EURO 4


EFI: DELPHI MT05


Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα


Κατανάλωση/Ρύποι: 3,3lt ανά 100km / 75gr ανά km


Πλαίσιο:


Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας


Σύστημα εμπρός ανάρτησης: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)


Διαδρομή πίσω: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα


Διαδρομή εμπρός: 125 mm


Διαδρομή πίσω: 51 mm


Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ.


Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ.


Εμπρός ελαστικό:110/70 - R17


Πίσω ελαστικό:150/60 - R17


Διαστάσεις:


Συνολικό μήκος: 2.050mm

Συνολικό πλάτος: 810mm


Συνολικό ύψος:  1.100mm


Ύψος σέλας: 810mm


Μεταξόνιο: 1.400mm


Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 180mm


Βάρος (πλήρες υγρών): 163kg


Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 7lt + 3,5lt




« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG