ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €
ΑΓΟΡΕΣ ΕΩΣ 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 0,00€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
kymco
voge
benelli
keeway
kymco
voge
benelli
keeway
> Αρχική > Blog / MotoRacing > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ - BENELLI

Μηχανή Benelli 752S


13/04/2021
Μηχανή Benelli 752S

Ολοένα και μεγαλώνει η Benelli και αυτό οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις και τους πολλούς ικανοποιημένους πελάτες που επέλεξαν τα δικύλινδρα TRK 502 και Leoncino. Τώρα έρχεται το επόμενο βήμα στον κυβισμό και τον προορισμό, χάρη στο γυμνό (Naked) 752S που φέρνει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 754 cc.

Με ατόφιο ιταλιάνικο στυλ το Benelli 752S θυμίζει σε λεπτομέρειες ιστορικά μοντέλα του παρελθόντος, όπως τα Ducati Monster και MV Agusta Brutale, αλλά πάντα με τη δική του προσωπικότητα. Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στην πόλη της Αδριατικής το Πέζαρο, ενώ η παραγωγή πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου στην Κίνα, από την ιδιοκτήτρια QianJiangQJ) που απασχολεί 14.000 υπαλλήλους και παράγει 1.200.000 μοτοσυκλέτες ετησίως.

Είναι η εταιρία που έσωσε τη μάρκα Benelli από την αφάνεια και διατηρεί το R&D και το τμήμα σχεδίασης στην Ιταλία. Όπως γράφουν οι Ιταλοί δημοσιογράφοι “αν δεν υπήρχαν οι Κινέζοι το πιθανότερο και η Benelli θα είχε την τύχη της Gilera” – μιας ιστορικής φίρμας που εξαφανίστηκε σιωπηλά, παρότι ανήκει σε ιταλικά χέρια, δηλαδή στην Piaggio!

Η Benelli, από την άλλη, είναι ζωντανή και συνεχίζει το όνομα που ίδρυσαν στο Pesaro τα έξι αδέλφια Benelli το 1905 και γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, παράγοντας αξιόπιστες μοτοσυκλέτες.

Σχεδιασμός και απόδοση

Τώρα με το 752S η Benelli εστιάζει και πάλι στο στυλ και την απόδοση. Καταρχάς η τιμή του είναι λίγο πάνω από τις 7.000 χιλιάδες ευρώ, ο κινητήρας είναι νέος, δικύλινδρος σε σειρά με δυο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Τα ηλεκτρονικά είναι ελάχιστα, δεν υπάρχουν επιλογές χαρτογράφησης ή σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (για λόγους τιμής). Η ισχύς είναι 76 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ., η μέγιστη ροπή 67 Nm στις 6.500 σ.α.λ. το κιβώτιο είναι εξατάχυτο και ο συμπλέκτης με υποβοήθηση κινείται με συρματόσχοινο.





 

Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα από ατσάλι, όπως και το ψαλίδι. Το πιρούνι είναι ανάποδο ρυθμιζόμενο 50 mm της Marzocchi, ενώ το μονό αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται μόνο στην προφόρτιση και δεν διαθέτει μοχλικό. Τα φρένα έχουν ακτινικές δαγκάνες της Brembo, με δύο τεράστιους δίσκους 320 mm μπροστά και 260 mm πίσω.

Το ρεζερβουάρ χωράει 14,5 λίτρα (3 ρεζέρβα) και η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 226 κιλά γεμάτη. Η σέλα απέχει 810 mm από το έδαφος. Έχουμε προβολείς LED και όργανα TFT που όμως δεν περιέχουν εξωτερική θερμοκρασία και μέση κατανάλωση.

Το Benelli 752S αποδεικνύεται εργονομικό ακόμη και προς αυτούς που είναι άνω του ενός μέτρου και 80 εκατοστά. Δεν είναι μια μικρή μοτοσυκλέτα και είναι επίσης πολύ φιλόξενη για τον συνεπιβάτη.


Ζυγίζει περισσότερο από τους άμεσους αντιπάλους του, κάτι που γίνεται αισθητό στους αργούς ελιγμούς, αλλά προσφέρει ένα σταθερό μπροστινό όταν στρίβει.


Η σέλα είναι φιλόξενη και ο κινητήρας (όπως και η εξάτμιση) δεν εκπέμπουν πολλή θερμοκρασία στα πόδια του αναβάτη. Ο ήχος που παράγεται είναι καλός και ο δικύλινδρος κινητήρας έχει εξαιρετική απόδοση, χωρίς δισταγμούς ακόμη και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., φτάνοντας μέχρι και τις 9.500 σ.α.λ.




Η καλύτερη περιοχή απόδοσης είναι κοντά στις 6.000 σ.α.λ., ενώ πάνω από τις 5.000 στροφές, εμφανίζονται λίγοι κραδασμοί στο τιμόνι.

Σε σύγκριση με τον άμεσο αντίπαλό του Yamaha MT-07 στο άνοιγμα του γκαζιού είναι σαν να διαθέτει βαρύτερο στροφαλοφόρο άξονα, για να ευνοήσει τη γλυκύτητα της λειτουργίας του. Λίγη περισσότερη ζωντάνια θα την ήθελαν οι Ιταλοί δημοσιογράφοι από πλευράς κινητήρα, αλλά αναφέρουν ότι συνολικά η οδήγηση προσφέρει διασκέδαση στον αναβάτη.


Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μαλακό, ενώ ο συμπλέκτης δεν είναι πολύ ακριβής στη λειτουργία του, ειδικά στις επιταχύνσεις από στάση, επίσης λόγω της μεγάλης τελικής σχέσης μετάδοσης.


Στις στροφές το 752S εμφανίζει ένα εξαιρετικό μπροστινό σύστημα, ακριβές και σταθερό, το οποίο παρέχει μεγάλη ασφάλεια. Το πλαίσιο ευνοεί τη σταθερότητα στη γρήγορη οδήγηση και οι αναρτήσεις στις στάνταρ ρυθμίσεις είναι αποτελεσματικές.


Τα φρένα είναι ισχυρά και εύκολα διαχειρίσιμα σε ομαλές επιφάνειες. Σε δρόμους με λακκούβες παρουσιάζουν υπερβολική ευαισθησία με το ABS να επεμβαίνει νωρίτερα από το επιθυμητό, δίνοντας μεγάλα διαστήματα αντιμπλοκαρίσματος.



 

Συμπεράσματα

Στα θετικά σημεία του 752S μπαίνουν ο κινητήρας και ο ήχος του, η εύκολη χρήση της μοτοσυκλέτας, η εξαιρετική αίσθηση του μπροστινού συστήματος, αλλά και την καλή του τιμή για την καλοφτιαγμένη κατασκευή.

Στα αρνητικά σημεία θα λέγαμε ότι συγκαταλέγεται το πολύ επεμβατικό ABS σε δρόμους με ανώμαλη επιφάνεια, τον μέτριο συμπλέκτη, την απουσία συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και τους λίγους κραδασμούς στο τιμόνι άνω των 130 km/h.

Με τελική που ξεπερνάει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα και κατανάλωση στα 5,2 λίτρα στα 100 km και παραδοσιακή ιταλική αισθητική naked το Benelli 752S θέλει να πρωταγωνιστήσει σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία. Το μέλλον θα δείξει αν θα το πετύχει, ενώ ευελπιστεί να ακολουθήσει το παράδειγμα του TRK 502 που έγινε από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις και επιτυχίες της αγοράς των τελευταίων χρόνων.

Το Motoracing λειτουργεί ως επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας Benelli (Ανταλλακτικά-Service-Πωλήσεις), στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των μοτοσυκλετών της Benelli, που εκτός του 752S, το TRK 502, την έκδοση σε on-off του TRK 502Χ,το γκλαμουράτο Leoncino 500, το ΒΝ 251 το BN 302S, το TRK 251, το ΤΝΤ 125, το 502C Cruiser κ.α. σε μοναδικές τιμές της αγοράς, επίσης σας παρέχουμε την δυνατότητα εξόφλησης σε 12 άτοκες δόσεις. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 2510200570.


Ενδεικτική Τιμή Λιανικής έκδοσης (με ΦΠΑ):  7.600€

Χρώματα: μαύρο

ΦΥΛΛΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:

Κινητήρας:

Τύπος κινητήρα: Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8 βάλβιδος, τετράχρονος

Κυβισμός: 754 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή:  88χιλ. Χ 62χιλ.

Σχέση συμπίεσης: 11,5:1

Μέγιστη ισχύς: 56kw (76 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή: 67 Nm (6,8 kgm)  @ 6500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 43mm

Σύστημα ανάφλεξης: ECU - TLI

Σύστημα εκκίνησης: Μίζα

Πιστοποίηση: EURO 4

EFI
: DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης: Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Αλυσίδα

Πλαίσιο:

Σκελετός: Χαλύβδινος σωλήνας

Διαδρομή εμπρός: 130 mm

Διαδρομή πίσω: 60 mm

Εμπρός φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό: 120/70 - R17

Πίσω ελαστικό: 180/55 - R17

Διαστάσεις:

Συνολικό μήκος: 2.130 χιλ.

Συνολικό πλάτος: 810 χιλ.

Συνολικό ύψος: 1.100 χιλ.

Ύψος σέλας: 810 χιλ.

Μεταξόνιο: 1.460 χιλ.

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 1800 χιλ.

Βάρος: 226 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου: 14,5 L + 3,0 L

 

 

 



« Επιστροφή




ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για αγορές άνω των 30€
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε 14 ημερολογ. ημέρες
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
Με πιστωτική κάρτα
© 2021 - 2022 motoracing.gr Κατασκευη eshop by infocus
Back To Top
48
gr
COOKIE DIALOG